Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / BelOrta
11-10-2021 | Hilde Leemans
Dankzij BelOrta klonk Radio 2 deze zomer lekkerder dan ooit. De lokale groente- en fruitcoöperatie bracht de voorbije zomermaanden het populaire programma Zot veel Zomer heerlijk op smaak met een uitgekookt partnership.
Case / Delhaize Superplus
30-09-2021 | Hendrik Kiekens
Met zijn nieuwe Superplus-kaart én bijbehorende campagne ‘Eet beter, betaal minder’ sleepte de retailer een Gold Effie Award + Mention of Excellence in Touchpoint Strategy 2021 in de wacht.
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.
Case / Adverteerder radio
02-08-2021 | Hilde Leemans
In 4 heldere quotes legt Lien Camelbeke, directeur marketing Standaard Boekhandel, uit hoe de samenwerking met Radio 2 ertoe bijdraagt om de Vlaming te helpen lezen, leren en beleven.
Research / Reuters
01-08-2021 | Stefan Delaeter
Naar jaarlijkse gewoonte deed Reuters Institute ook dit jaar weer onderzoek naar de betrouwbaarheid van nieuwsmerken in 46 landen. Benieuwd naar het resultaat?
29-07-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Diederick Dekeyzer, Head of Broadcast bij Havas Media, over de evoluerende rol van mediabureaus.
Case / BMW
15-07-2021 | Var redactie
BMW is blijven communiceren op de VRT-kanalen tijdens de crisis. Welke strategie hanteren ze daarbij? En welke resultaten levert dat op? Experten Pascale Goudvis en Georges Pagalis leggen uit.
Case / Adverteerder Radio & TV
02-07-2021 | Julie Zagers
De laatste jaren werkt het bedrijf hard aan een nieuwe brand promise: “Het brede bereik en het publiek dat de VRT weet te trekken, is daarbij een breekijzer”, zegt Giovanni Ghysels, mediaplanner en -buyer bij Lidl België.
Research / Short form
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt slechts enkele seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas & BVOD via VRT NU. Ontdek 3 inzichten
Expert / Interview In-Tune
11-06-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Isabel Van den Broeck, Managing Director van Creative Belgium, over het belang van creativiteit en de rol van agentschappen in tijden van verandering.