Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Najaar VRT Radio
25-08-2023 | Jordan Bowring
Goeie muziek, boeiende verhalen en sterke persoonlijkheden: Het najaar van VRT Radio schiet uit de startblokken met enkele opvallende vernieuwingen in de zendschema’s.
Case / Euro Shop
05-07-2023 | Bart De keersmaecker
Een lang weekend is het ideale moment om kleine klusjes aan te pakken. Zo dacht ook Euro Shop, die een manier zocht om deze boodschap over te brengen.
Brand / Zomer VRT-radio
27-06-2023 | Wouter De Bruyn
De radiozenders van VRT vieren de zomer op alle platformen en dat vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders die graag nog die extra mile willen binnenhalen.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / OLA
22-05-2023 | Veerle Hellemans
Wil je weten waarom online audio een onmisbaar deel zijn geworden in je mediaplan en welke zenders de beste cijfers voorleggen? Lees dan vooral verder.
Research / VRT-podcasts
20-03-2023 | Veerle Hellemans
Het antwoord is 1 op 5. En dat is ook logisch aangezien je een podcast overal, wanneer je maar wil en op eender welk toestel kan beluisteren. Bekijk 2 opvallende inzichten over de VRT-podcastvreters.
Case / colora
17-03-2023 | Bart De Wit
Verfketen colora is al jaren één van de meest efficiënte radio-adverteerders van Vlaanderen. Marketing Manager Karen Ongena en Media Consultant Nadine Van Rensbergen lichten de bouwstenen van dat succes toe.
Case / Carglass
17-03-2023 | Veerle Van Cauwenbergh
De radiocampagnes van Carglass slagen er al jaren in elke keer uitmuntend te scoren. Media Strategy Expert van Carglass Kris Grevendonk deelt graag enkele elementen uit hun succesformule.
Research / Positive Impact Barometer
15-03-2023 | Veerle Hellemans
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.
Case / Smartphoto
15-03-2023 | Dirk Soetens
Sommige adverteerders lijken de gouden formule beet te hebben: met een herkenbaar concept, een catchy jingle én een consequent mediaplan. Laat je inspireren door één van de meest efficiënte adverteerders van 2022.