Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand /
02-07-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
De commerciële kracht van een goede, regionale radiocampagne valt niet te onderschatten, dat onderkennen de meeste marketeers ondertussen wel. Maar wat maakt een regionale radiocampagne tot een goede radiocampagne?
01-07-2019 | Lissa De Peuter
Terrasjes, BBQ’s, road trips en dat alles met je favoriete radiozender op de achtergrond. Wat hebben onze radiozenders in petto voor de zomervakantie?
21-06-2019 | Peter Baert
Als audioliefhebber volgt Peter Baert, componist en eigenaar van studio Raygun, de radio- en autocategorie in Cannes op de voet. Dit vindt hij van de resultaten.
Brand , Update /
21-06-2019 | Silke Deliens
Wie MediaMarkt en radio denkt, denkt Herbert Flack. En de kenmerkende baseline ‘Ik ben toch niet gek?’. Toch besliste MediaMarkt om begin april een complete rebranding te doen, met nieuwe brand score en baseline.
Volkswagen werkt al jaren met radiospots om haar merk op te bouwen, ook al kan het geen auto tonen in een radiospot. Toch geven de resultaten van de nieuwe DIVA 3.0 impactstudie aan dat het merk op het juiste spoor zit..
Dovy keukens… wij maken uw keuken. Dovy keukens = sonic branding! De stem van Donald Muylle is de consistente ‘brand voice’ omdat hij altijd de spots en billboards inspreekt.
Update , Brand /
20-06-2019 | Dirk Soetens
Met jouw campagne echt scoren bij je doelgroep – dat is wat elke marketeer wil. Onze DIVA 3.0 impactstudie geeft je heel precieze feedback over je campagne en unieke inzichten om jouw business nog sterker te maken.
20-06-2019 | Lissa De Peuter
“Hey Google, wat staat er op de planning vandaag?” We spraken met Gert De Geyter, een Vlaming in New York, die dagelijks een smart speaker gebruikt.
19-06-2019 | Peter Baert
Als audioliefhebber volgt Peter Baert, componist en eigenaar van studio Raygun, de radio- en autocategorie in Cannes op de voet. Deze inzendingen doen zijn audiohart sneller slaan.
07-06-2019 | Bart Lombaerts
Gerrit Kerremans Head of Music bij de VRT. Op basis van recente researchcijfers legt hij uit hoe hij de playlist voor de zenders Radio 1, Radio 2 en StuBru relevant en divers houdt.