Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Kerst & Nieuwjaar
13-12-2021 | Jordan Bowring
In deze tijden zijn er nog weinig zekerheden, met uitzondering tussen kerst en nieuwjaar want dan weten de VRT-liefhebbers maar al te goed dat je beter thuis blijft. Benieuwd naar het aanbod?
Update / #DWW21
22-09-2021 | Sam Homblé
Op de Grote Markt in Mechelen geven Studio Brussel, MNM en Eén vandaag het officiële startschot van De Warmste Week. Wat mag je verwachten? En hoe kan jij als adverteerder je schouders mee zetten onder de grootste solidariteitsactie van het land?
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.
29-07-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Diederick Dekeyzer, Head of Broadcast bij Havas Media, over de evoluerende rol van mediabureaus.
Update / De Warmste Week
13-07-2021 | Sam Homblé
De VRT steekt de gekende formule van De Warmste Week in een nieuw jasje. Met #DWW21 lanceert de VRT de zoektocht naar 21 jongeren die heel Vlaanderen op sleeptouw willen nemen rond één maatschappelijk thema.
Update / VRT
06-07-2021 | Lissa De Peuter
“Hoe kan VRT nog meer jouw VRT worden?” Met deze vraag toert een VRT-caravan deze zomer Vlaanderen rond vanaf 4 juli.
Update / Zomer 2021
23-06-2021 | Lissa De Peuter
Link je merk aan de grootste sportevents, compromisloze content, exclusieve videoreeksen, digitale audiostreams én geniet van ons nieuwe zomerpakket.
Expert / Interview In-Tune
11-06-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Isabel Van den Broeck, Managing Director van Creative Belgium, over het belang van creativiteit en de rol van agentschappen in tijden van verandering.
Trend / VRT innovatief
13-05-2021 | Stefan Delaeter
In deze tijden wordt de rol en het belang van kwalitatieve media steeds groter. De afdeling ‘VRT Technologie en Innovatie’ staat centraler dan ooit in de organisatie. Sarah Geeroms, Innovative Partnerships & Hoofd Future Media Hubs, geeft toelichting bij de drie speerpunten van de afdeling.
Update / zomer 2021
28-04-2021 | Hilde Leemans
Radio- en tv-formats vormen voor adverteerders vaak een unieke kans om hun merk te linken aan de sterke VRT-communities. Komende zomer staan er heel wat mooie projecten op stapel.