Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research /
17-12-2018 | Lissa De Peuter
In dit artikel lees je hoe 2dehands.be als partner van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
STIHL is één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
20-09-2018 | Lissa De Peuter
We zitten meer dan ooit in de auto. Op die momenten is radio vaak een trouwe compagnon. En dat geldt dagelijks voor meer dan 2 miljoen Vlamingen. Dit is ook Spotify niet ontgaan.
15-03-2018 | Lissa De Peuter
In dit artikel onthullen we vier inzichten van ROI-gedreven adverteerders die met succes audio inzetten om digitale campagnes te boosten.
14-03-2018 | Dirk Soetens
Podcasts, digitale radiozenders, Spotify, ... De audiomarkt is in volle evolutie. Dit blijkt uit de studie ‘Share of Ear’ uit 2018 van de VRT-studiedienst.
14-03-2018 |
Consultancybureau Bain & Company bewees dat de combinatie van online en offline mediacampagnes het effectiefst is.
14-03-2018 | Tiffany Van Droogenbroeck
Televisie en radio, online en print... Verschillende mediacombineren is altijd een meerwaarde voor je campagne.
01-02-2018 | Lissa De Peuter
De luistercijfers liegen er niet om: podcasts zijn hot. In Amerika, maar ook in Vlaanderen is de opmars niet te stuiten. Wat betekent dit voor jou als adverteerder?