Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Zomer 2021
23-06-2021 | Lissa De Peuter
Link je merk aan de grootste sportevents, compromisloze content, exclusieve videoreeksen, digitale audiostreams én geniet van ons nieuwe zomerpakket.
Brand / StuBru At Work
Na het grote succes van StuBru At Work van vorig seizoen, komt de spannendste radioquiz van het land weer terug. Een unieke kans als adverteerder om jouw merk te linken aan de sterke VRT-community van Studio Brussel.
Expert / Interview In-Tune
11-06-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Isabel Van den Broeck, Managing Director van Creative Belgium, over het belang van creativiteit en de rol van agentschappen in tijden van verandering.
Update / zomer 2021
28-04-2021 | Hilde Leemans
Radio- en tv-formats vormen voor adverteerders vaak een unieke kans om hun merk te linken aan de sterke VRT-communities. Komende zomer staan er heel wat mooie projecten op stapel.
Expert / Sector
08-04-2021 | Veerle Van Cauwenbergh
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. Aan het woord: Elke Dens over de hard getroffen toerismesector
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Update / VRT
11-03-2021 | Lissa De Peuter
Wat hebben cultuur en onderwijs met elkaar? Waar en hoe gaan groei, leren en cultuur samen? Ook VRT draagt hier haar steentje aan bij met de EDUbox.
Expert / Community
12-02-2021 | Sam Homblé
Betrokkenheid en interactiviteit zijn key. Dat weten onze zenders al langer. Via de apps weet bijvoorbeeld elk merk perfect wat er leeft bij zijn community. Dit is slimme adverteerders niet ontgaan.
Update / Week van de Belgische muziek
26-01-2021 | Lissa De Peuter
Van maandag 8 tot en met zondag 14 februari organiseren VRT en VI.BE, samen met andere media en spelers uit de muzieksector, de Week van de Belgische muziek om de zwaar getroffen muzieksector een hart onder de riem te steken.
Update / Eindejaar bij VRT
14-12-2020 | Tiffany Van Droogenbroeck
VRT wilt deze eindejaarsperiode extra gezellig maken in de Vlaamse huiskamers met een aanbod vol kerstspecials, muziek en humor.