Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Awards
14-06-2023 | Marit Ginevro
Donderdag 8 juni sleepten we maar liefst 3 gouden awards in de wacht op de AMMA's, al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes en concepten in de media- en reclamewereld.
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.
26-05-2023 | Jordan Bowring
Ons marketingteam stelde een top 3-lijstje samen van programma’s waarvan hun impact op de samenleving in Vlaanderen verder reikt dan enkel hun sterke kijkcijfers. Ontdek de top 3.
Update / The Greatest Dancer
07-03-2023 | Sam Homblé
The Greatest Dancer van Vlaanderen van VRT en The Dancer van RTBF is een gloednieuwe zoektocht naar geweldig danstalent.
Update / Week van de Belgische Muziek
25-01-2023 | Hilde Leemans
De Week van de Belgische muziek is één grote liefdesverklaring aan muziek van eigen bodem. Ook dit jaar bundelen alle VRT-netten opnieuw de krachten met tal van initiatieven.
Update / Eindejaarslijst VRT MAX 2022
17-01-2023 | Hendrik Kiekens
Met meer dan 164 podcastreeksen heeft VRT MAX ook altijd iets dat je wil horen, voor wie houdt van sport, lifestyle of een spannend verhaal. Bekijk de top 5:
Update / Sterk voorjaar VRT
17-01-2023 | Lissa De Peuter
Het voorjaar van VRT MAX, Eén en Canvas kondigt zich veelbelovend aan met een pak inspirerende en ontspannende programma's. Enkele redenen waarom je merk in de kijker loopt dit voorjaar.
Creative partnership / ROI
02-01-2023 | Sam Homblé
Eenvoudig: ze lopen in de kijker dankzij een kwalitatief partnership. Laat je inspireren door 8 samenwerkingen!
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.