Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
Update / voice & audio
04-11-2021 | Var redactie
Voice en audio blijven hun opmars verderzetten: steeds meer platformen en merken ontdekken de waarde en kracht van the spoken word.
Update / DAB+
28-10-2021 | Rudi Janssens
De VRT versterkt zijn aanbod op DAB+. Naast StuBru, MNM, Radio 2, Radio 1 en MNM Hits, zal je merk vanaf 1 januari 2022 nu ook aanwezig kunnen zijn op StuBru De Tijdloze en Radio 2 Bene Bene.
Update / Najaar 2021 VRT-radio
25-08-2021 | Rudi Janssens
Met nieuwe radioverhalen, vertrouwde sterkhouders, live-events en inspirerende podcasts wordt 2021 een uniek radio-najaar. Uit het brede aanbod selecteerden wij telkens drie nieuwkomers om naar uit te kijken.
Update / Spot in de kijker
19-04-2021 | Bruno De Turck
Team Belgium en FamousGrey geven het startschot voor de laatste 100 dagen naar de Olympische Spelen met een unieke radiospot.
Brand / Spotify
29-03-2021 | Justine De Bruyn
Sponsor een populaire Spotify-playlist en geniet automatisch mee van het grote bereik, want sinds kort is het mogelijk voor Belgische adverteerders om zich aan een playlist, zoals bijvoorbeeld de populaire Discover Weekly, te linken.
Update / SONIQ
25-02-2021 | Anny Wuyts
Op 25 februari presenteerden Ella Leyers en Marie-France Vodikulwakidi op ‘SONIQ – The Audio Celebration’ de winnaars van de SONIQ Awards 2021. LDV United en Devos Lemmens waren de prijsbeesten van de show met elk 2 awards.
Trend / De toekomst van audio
17-02-2021 | Dirk Soetens
Radiozenders, streams, podcasts, radio-apps en intussen ook Clubhouse: audio is overal. Filip Pletinckx (talent Coach bij VRT) licht 10 trending audiotopics van 2021 toe.
Trend / Spin-offradio / merkextensies
Audiomerken evolueren steeds meer, met spin-offs die à la carte content serveren. Zo heeft StuBru: Bruut, De Tijdloze, Hooray, UNTZ en #ikluisterblegisch. Aan het woord: Matt Deegan, Creative Director bij Folder Media UK.
Brand / Creative partnerships
09-02-2021 | Bruno De Turck
Radio 2 en Sport Vlaanderen slaan de handen samen voor de allereerste gesponsorde VRT-podcast.