28/01/2021
Het nieuwe normaal is here to stay en dat zien we ook terug in het gedrag van consumenten. Met deze 7 trends kan je je campagne optimaal inzetten op media en momenten waar zoveel mogelijk mensen van je doelgroep actief zijn.
→Nationale Loterij linkte zich eind 2020 aan de Christmas Hits-playlist om de kerstdoosjes te promoten, Lay’s Oven Baked (PepsiCo) sponsorde begin 2021 de Discover Weekly-playlist. De campagne toont het grote potentieel van het uitleveren van advertenties binnen de juiste context en doelgroep.
Als adverteerder heb je de mogelijkheid om een populaire Spotify-playlist te sponsoren. Je kan dus kiezen voor een thematische playlist die best bij je merk past. Via een mix van audio, video en display bereik je heel gericht je doelgroep.
1. Discover Weekly: 2.146.632 streams
2. Top Hits BE: 1.074.967 streams
3. Today’s Top Hits: 541.506 streams
4. Chill Hits: 478.578 streams
5. Hits du moment: 477.651 streams
6. All out 80s: 365.456 streams
7. Happy Tunes: 367.996 streams
8. Mood Booster: 388.273 streams
9. All out 90s: 276.813 streams
10. All out 00s: 259.489 streams