Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Research / Listen up!
03-10-2023 | Dirk Soetens
De baanbrekende publicatie 'Listen Up' toont aan dat emotionele positiviteit essentieel is voor de effectiviteit van audiocampagnes. Bekijk de 4 inzichten die aantonen waarom ‘feelgood’ werkt
Research / UMA Benchmark
22-09-2023 | Dirk Soetens
De organisatie van mediabureaus (UMA) en enkele partnerbureaus hebben hun studie over digitale investeringen in België voor de eerste helft van 2023 vernieuwd. Bekijk de resultaten.
Brand / Najaar VRT Radio
25-08-2023 | Jordan Bowring
Goeie muziek, boeiende verhalen en sterke persoonlijkheden: Het najaar van VRT Radio schiet uit de startblokken met enkele opvallende vernieuwingen in de zendschema’s.
Update / One World Radio
04-08-2023 | Rudi Janssens
Hoe bereik je als adverteerder de jonge muziekfans 18-34? Wij presenteren met trots het ‘One Love Package’.
Case / Euro Shop
05-07-2023 | Bart De keersmaecker
Een lang weekend is het ideale moment om kleine klusjes aan te pakken. Zo dacht ook Euro Shop, die een manier zocht om deze boodschap over te brengen.
Update / Nostalgie
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 1 januari 2024 kan je bij Var ook terecht voor de advertentieverkoop van de radiozenders Nostalgie Vlaanderen, Nostalgie+ en NRJ.
Brand / Zomer VRT-radio
27-06-2023 | Wouter De Bruyn
De radiozenders van VRT vieren de zomer op alle platformen en dat vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders die graag nog die extra mile willen binnenhalen.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.