Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Nieuwigheden 2023
24-08-2022 | Lissa De Peuter
Topfictie van eigen bodem, nieuwe programma’s en verrassende wendingen op radio. Ook in 2023 staat er heel wat op het programma.
Update / VRT-projecten
24-08-2022 | Sam Homblé
VRT lanceert dit najaar tenslotte een aantal crossmediale projecten rond thema’s of evenementen die we samen beleven of waar we ons samen voor inzetten.
Update / Najaar VRT-radio
24-08-2022 | Rudi Janssens
Goeie muziek, boeiende verhalen en sterke persoonlijkheden: Het najaar van VRT-radio schiet uit de startblokken met enkele opvallende vernieuwingen in de zendschema’s.
Update / De nieuwe VRT
VRT vernieuwt, refresht en transformeert: een ijzersterke en verrassende najaarsprogrammatie, maar ook lanceert ze de vernieuwde digitale place to be VRT MAX.
Expert / Testimonial
18-07-2022 | Lore Lenseclaes
Wij vroegen 5 mediapro’s naar hun ongezouten mening over het belang van audio in ons medialandschap, de positie van de VRT-merken en de rol van Var.
Update / WK 2022
14-07-2022 | Sam Homblé
Een multimediale, nationale en creatieve campagne te voeren rond een evenement met een hoge kijkdichtheid en met een enorme impact? Enter Goal of the Day, een samenwerking tussen RMB, Clear Channel & Var.
Update / DWW 2022
23-06-2022 | Sam Homblé
VRT zal dit jaar met z'n allen vlammen tegen kansarmoede, het nieuwe thema van De Warmste Week 2022. Wil je als adverteerder je steentje bijdragen?
Update / Zomer VRT
18-05-2022 | Julie Desmet
VRT heeft een goedgevuld programma met tal van initiatieven om deze zomer nog dichter bij de luisteraar te staan.
Update / VRT-podcasts
17-05-2022 | Sam Homblé
De succesvolle VRT-podcasts schieten als paddenstoelen uit de grond. Recentelijk hebben een groot aantal nieuwe podcasts het licht gezien. Onze redactie koos voor jou 6 boeiende podcasts uit.
Update / Matchmakers
27-03-2022 | Marit Ginevro
Audio wordt steeds krachtiger en performanter om doelgroepen kwalitatief te bereiken. Zie je de bomen niet meer door de audiobos vol mogelijkheden?