20/06/2022
Bedrijven zoeken steeds meer naar opvallende manieren om zich te profileren als aantrekkelijke werkgever. Via een partnership met StuBru lieten De Lijn en Colruyt Group hun bedrijf op een originele manier in de kijker lopen.
→Dit jaar zal er opnieuw geld ingezameld worden voor het DWW Fonds. Daarom kunnen non-profitorganisaties vanaf vandaag projecten rond het centrale thema indienen bij het fonds dat beheerd wordt door de Koning Boudewijnstichting. De selectie van De Warmste Week-projecten gebeurt door een onafhankelijke jury. Eind september worden de geselecteerde projecten bekendgemaakt en dan kunnen we met z’n allen beginnen vlammen: voor De Warmste Week en tegen kansarmoede.
"VRT is er voor alle Vlamingen, dus ook voor wie minder kansen krijgt. Daarom haalt de publieke omroep dit najaar alles uit de kast om met De Warmste Week te vlammen tegen kansarmoede. Eén, MNM, Studio Brussel, Ketnet en VRT NU bundelen dan de krachten om heel Vlaanderen rond het thema te verbinden. Zo kunnen we samen de projecten van De Warmste Week steunen en een dam opwerpen tegen kansarmoede," aldus Frederik Delaplace, CEO VRT.
Naast KBC als hoofdpartner zijn we nog op zoek naar mediapartners die mee willen vlammen. Contacteer je vertrouwde matchmaker of laat het ons weten via dit formulier.
Schrijf je dan in voor onze newsletter