11/03/2022
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
→De steeds belangrijkere rol die audio inneemt in het leven van consumenten creëert opportuniteiten voor merken. Daarom stelden we een audiopublicatie samen vol tips van adverteerders, inspirerende succescases en insights uit research. Download de gratis publicatie hier.
Onze DIVA-impactbarometer brengt klassieke metrics als recall, en attributie in kaart en is verrijkt met een innovatieve Pulse-tool en extra parameters als aankoopintentie en interactie. Met deze unieke inzichten kan je je audiocampagne optimaliseren en je ROI maximaliseren. Download de gratis DIVA-whitepaper hier.
Via onze newsletter voeden we je maandelijks met audio-inspiratie, op onze blog houden we je op de hoogte van de meest creatieve partnerships, nieuwste research-cases en de meest inspirerende publicaties. Regelmatig brengen we ook gratis whitepapers of inspiratiegidsen uit. Schrijf je hier in op onze newsletter.