Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT-najaar
26-10-2022 | Stefanie Van Snick
Het najaar van VRT kondigt zich groot aan! Livebeleving met De Warmste Week, het WK Voetbal, straffe radio- en tv-programma’s én de beste afspeellijsten.
Expert / Adverteerders getuigen
06-09-2022 | Lore Lenseclaes
Audio wordt steeds krachtiger en performanter om doelgroepen kwalitatief te bereiken. Deze zeven succesvolle adverteerders vertellen waarom radio een vaste waarde is in hun mediaplan.
Case / Disneyland® Paris x MNM
31-08-2022 | Lissa De Peuter
MNM gaat er deze zomer opnieuw uit met een knal met The Catch. Het populaire event partnert dit jaar met adverteerder Disneyland® Paris. Sophie Dero van Disneyland Paris Belux licht toe hoe de adverteerder impact en visibiliteit zocht én vond.
Brand / VRT Radio2
30-08-2022 | Wouter De Bruyn
VRT presenteerde enkele vernieuwingen waaronder een aangepaste look & feel voor VRT, VRT MAX en VRT NWS. Ook Radio2 heeft sinds deze zomer een up-to-date look & feel.
Brand / VRT MAX
24-08-2022 | Lore Lenseclaes
Vanaf maandag 29 augustus wordt VRT NU VRT MAX: dé bestemming voor alle video- en audiocontent van VRT, aangevuld met eigen, exclusieve content specifiek gericht op een jonger publiek.
Brand / MNM Summertime
19-07-2022 | Julie Desmet
Deze zomer wordt genieten geblazen! De hele zomer lang is de MNM-studio aanwezig op de dijk in Blankenberge en iedereen is welkom.
Expert / Testimonial
18-07-2022 | Lore Lenseclaes
Wij vroegen 5 mediapro’s naar hun ongezouten mening over het belang van audio in ons medialandschap, de positie van de VRT-merken en de rol van Var.
Case / MNM x Red Bull
18-07-2022 | Julie Desmet
Red Bull bouwde een ijzersterke community uit door voluit te gaan voor merkbeleving en de lat torenhoog te leggen voor zichzelf én voor zijn mediacompagnons. Zo ook voor MNM.
Case / Miele
13-07-2022 | Julie Zagers
Het keukenmerk optimaliseerde zijn laatste radiocampagne met inzichten uit ons DIVA-onderzoek. Resultaat? Een campagne die op volle toeren draait!
Case / IKEA
13-07-2022 | Sophie De Marche
Duurzaamheid, creativiteit en eenvoud zijn waarden die IKEA als gegoten zitten. Céline Smidts en Kaat Van Noten van Ikea België lichten toe.