Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Online audio
26-09-2022 | Stefanie Van Snick
Internetluisteren kent een felle opmars. Ook na de versnelde boost sinds de coronapandemie blijft de trend zich verderzetten. Ontdek ons online audio-aanbod.
Case / Disneyland® Paris x MNM
31-08-2022 | Lissa De Peuter
MNM gaat er deze zomer opnieuw uit met een knal met The Catch. Het populaire event partnert dit jaar met adverteerder Disneyland® Paris. Sophie Dero van Disneyland Paris Belux licht toe hoe de adverteerder impact en visibiliteit zocht én vond.
Case / MNM x Red Bull
18-07-2022 | Julie Desmet
Red Bull bouwde een ijzersterke community uit door voluit te gaan voor merkbeleving en de lat torenhoog te leggen voor zichzelf én voor zijn mediacompagnons. Zo ook voor MNM.
Case / Miele
13-07-2022 | Julie Zagers
Het keukenmerk optimaliseerde zijn laatste radiocampagne met inzichten uit ons DIVA-onderzoek. Resultaat? Een campagne die op volle toeren draait!
Case / IKEA
13-07-2022 | Sophie De Marche
Duurzaamheid, creativiteit en eenvoud zijn waarden die IKEA als gegoten zitten. Céline Smidts en Kaat Van Noten van Ikea België lichten toe.
12-07-2022 | Julie Zagers
De nieuwe radiocampagne focust zich op de daily life convenience van het merk dat beter draait dan ooit tevoren en de herkenbaarheid naar nieuwe hoogtes stuwt.
Case / MNM x Fost Plus
07-07-2022 | Lissa De Peuter
Op de agenda van MNM Summertime: zomerse events en activaties, de beste hitmuziek én de leukste creatieve partnerships. Deze zomer clicken de MNM DJ’s mee met Fost Plus, een samenwerking voor een zwerfvuilvrije wereld!
Case / Nordic
06-07-2022 | Bart De Wit
Nordic zette begin dit jaar zijn eerste radiostappen. Alessandra De Praetere, teamlead Marketing, licht toe waarom de Scandinaviëspecialist pioniert op radio.
Case / Gen Z
06-07-2022 | Julie Desmet
Elke dag live radio maken, nog eens van het kotleven proeven, keihard blokken,... Dat is wat Kawtar en Sander deden in MNM Blokhut. Een leuk project voor de MNM-doelgroep, maar ook een unieke opportuniteit voor Gen Z merken.
28-06-2022 | Sophie De Marche
IKEA pakt uit met een slimme campagne rond één herkenbaar format die even vlot en handig in elkaar steekt als een IKEA-kast. Céline Smidts en Kaat Van Noten geven duiding bij de geslaagde nieuwe spot.