Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Research / EBU 2022
21-10-2022 | Veerle Hellemans
Naar jaarlijkse gewoonte onderzoekt EBU (European Broadcasting Union) het vertrouwen van europese consumenten in verschillende media. Ontdek de 3 opvallende bevindingen.
Research / Kracht van sponsoring
21-09-2022 | Veerle Hellemans
In het onderzoek van Paramount ANZ staat één vraag centraal: waarom werkt sponsoring? Uit de studie blijkt dat 4 pijlers aan de basis liggen: betrokkenheid, fandom, emotie en vertrouwen.
Research / Top 20 tv-voorjaar
18-08-2022 | Geert Vansant
Eén heeft een sterk voorjaar achter de rug. Dit bewijst de top 20 van meest bekeken programma's van het afgelopen voorjaar: maar liefst 18 televisieprogramma's werden op Eén uitgezonden.
Research / Kijkcijfers
02-08-2022 | Jordan Bowring
Deze sportzomer is er een voor de geschiedenisboeken. Niet enkel onze wielrenners en vrouwenvoetbalploeg leverden topprestaties af, maar ook wat betreft de kijkcijfers en beleving was het al een uitzonderlijke zomer.
Case / MNM x Red Bull
18-07-2022 | Julie Desmet
Red Bull bouwde een ijzersterke community uit door voluit te gaan voor merkbeleving en de lat torenhoog te leggen voor zichzelf én voor zijn mediacompagnons. Zo ook voor MNM.
Research / Onderzoek Video Streaming
07-07-2022 | Veerle Hellemans
Volgens de vierde editie van de Belgian Video Streaming Monitor van GroupM (1.400 respondenten 18-59, online bevraagd in april 2022), scoort VRT NU zeer sterk op de VOD-markt in België.
Case / MNM x Fost Plus
07-07-2022 | Lissa De Peuter
Op de agenda van MNM Summertime: zomerse events en activaties, de beste hitmuziek én de leukste creatieve partnerships. Deze zomer clicken de MNM DJ’s mee met Fost Plus, een samenwerking voor een zwerfvuilvrije wereld!
Case / Gen Z
06-07-2022 | Julie Desmet
Elke dag live radio maken, nog eens van het kotleven proeven, keihard blokken,... Dat is wat Kawtar en Sander deden in MNM Blokhut. Een leuk project voor de MNM-doelgroep, maar ook een unieke opportuniteit voor Gen Z merken.
Case / Employer Branding
20-06-2022 | Julie Desmet
Bedrijven zoeken steeds meer naar opvallende manieren om zich te profileren als aantrekkelijke werkgever. Via een partnership met StuBru lieten De Lijn en Colruyt Group hun bedrijf op een originele manier in de kijker lopen.