Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Creative Belgium Awards
29-10-2020 | Marit Ginevro
Vertrouwen is nu meer dan ooit essentieel. Connecteren met je consument door relevant te zijn zal hét verschil maken voor merken in 2021. Delhaize en TBWA tonen al een tijdje hoe het werkt.
Expert / Digital Audio Marketing
29-10-2020 | Bart Lombaerts
Naast de zenders, podcasts en apps valt bij VRT-radio het toenemend aantal digitale streams op. Wij zochten Manager Radio Els Van de Sijpe op voor een babbel over de strategie, de voorwaarden en de ambitie.
Expert / Digital audio marketing
27-10-2020 | Sam Homblé
Digital audio advertising is het nieuwe toverwoord in marketingland. Muziek streamen, audiocontent in apps, podcasts: 3 redenen waarom een wakkere marketeer digital audio advertising in zijn plan heeft zitten.
Expert / VRT-apps
28-09-2020 | Bart Lombaerts
Wat voegen de apps toe aan de radio-ervaring en hoe kan je als adverteerder hierop inzetten? Aan het woord: Rino Ver Eecke en Sam Homblé.
Case / Spotify
31-08-2020 | Justine De Bruyn
De streaming intelligence van Spotify vertelt adverteerders precies wie luistert, wanneer, waarom en waar. Op die manier kan gericht getarget worden. Deze 2 cases illustreren tonen hoe het werkt.
Expert / VRT NU
25-08-2020 | Bart Lombaerts
Streaming wordt steeds belangrijker. Deze bijkomende manier om VRT-content te bekijken, is zowel bij jongeren als ouderen populair. En het biedt alliantiepartners extra touchpoints. Een gesprek met Jonas Boets, manager van VRT NU.
Case / Creative partnership
30-06-2020 | Hilde Leemans
Om alle mooie boerenverhalen over te brengen bij een breed publiek, schakelde de beweging #boerentrots de hulp in van jongerenzender MNM.
30-06-2020 | Sam Homblé
Radio- en tv-format vormen voor adverteerders vaak een unieke kans om hun merk te linken aan de sterke VRT-communities: de merken gaan mee in het verhaal van één van onze zenders. 3 mooie voorbeelden.
Expert / The Day After Tomorrow
08-04-2020 | Marit Ginevro
Hoe kan je adverteerder relevant blijven? Is er leven na corona? Wat kan je merk vandaag doen om morgen klaar te zijn? Expert Rik Vera van Nexxworks geeft 7 tips.
Case / Creative Partnership
08-04-2020 | Hilde Leemans
Allemaal in ons kot? Veel tijd vrij. Radio 2 wil daarom deze periode voor zijn luisteraars zo aangenaam mogelijk maken en werkte samen met Standaard Boekhandel dit partnership uit.