Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Trend / Ketnet
15-03-2021 | Mauro Meurisse
Eind januari vond het Gala van de Gouden K’s plaats. De awardshow van Ketnet vind normaal plaats in een overvol Sportpaleis, maar dat was dit jaar niet mogelijk. Om het event toch coronaproof te laten doorgaan, zorgde de kinderzender van VRT wel voor een wereldprimeur van formaat: het gebruik van XR technologie in een liveshow.
Expert / Digital audio
10-03-2021 | Justine De Bruyn
In ons nieuwe InTune-magazine vertelt Sven Lardon, beleidscoördinator digitaal bij VRT-radio, waarom audio (marketing) the next big thing is, zit jij al in pole positie bij ons?
Trend / Internationaal
17-02-2021 | Dirk Soetens
Naar jaarlijkse gewoonte peilt Adformatie bij 22 CEO’s van mediabedrijven en -omroepen naar de belangrijkste speerpunten voor het komende jaar in de Nederlandse mediasector. Wat blijkt?
Trend / De toekomst van audio
Radiozenders, streams, podcasts, radio-apps en intussen ook Clubhouse: audio is overal. Filip Pletinckx (talent Coach bij VRT) licht 10 trending audiotopics van 2021 toe.
Expert / Community
12-02-2021 | Sam Homblé
Betrokkenheid en interactiviteit zijn key. Dat weten onze zenders al langer. Via de apps weet bijvoorbeeld elk merk perfect wat er leeft bij zijn community. Dit is slimme adverteerders niet ontgaan.
Trend / consumer trends
28-01-2021 | Dirk Soetens
Het nieuwe normaal is here to stay en dat zien we ook terug in het gedrag van consumenten. Met deze 7 trends kan je je campagne optimaal inzetten op media en momenten waar zoveel mogelijk mensen van je doelgroep actief zijn.
Trend / eSporza
13-01-2021 | Sam Homblé
Sporza lanceert e.sporza.be, een videogameplatform dat helemaal gewijd is aan de wereld van esports. Vanaf dt jaar kunnen adverteerders het potentieel van het platform optimaal benutten.
Trend / Media & Culture Fast Forward
07-12-2020 | Lissa De Peuter
Hoe zal de toekomst media & cultuur eruit zien? Time to reboot, time to act: Ctrl Act Del. Dat is het thema van de nieuwe editie van Media & Culture Fast Forward op 15, 15 en 16 december.
Expert / Digital Audio Marketing
29-10-2020 | Bart Lombaerts
Naast de zenders, podcasts en apps valt bij VRT-radio het toenemend aantal digitale streams op. Wij zochten Manager Radio Els Van de Sijpe op voor een babbel over de strategie, de voorwaarden en de ambitie.