Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / consumer trends
28-01-2021 | Dirk Soetens
Het nieuwe normaal is here to stay en dat zien we ook terug in het gedrag van consumenten. Met deze 7 trends kan je je campagne optimaal inzetten op media en momenten waar zoveel mogelijk mensen van je doelgroep actief zijn.
Trend / Media & Culture Fast Forward
07-12-2020 | Lissa De Peuter
Hoe zal de toekomst media & cultuur eruit zien? Time to reboot, time to act: Ctrl Act Del. Dat is het thema van de nieuwe editie van Media & Culture Fast Forward op 15, 15 en 16 december.
Brand / Black Friday
29-09-2020 | Sophie De Marche
Black Friday is de dag waarop de wereld massaal aan het shoppen slaat. Met deze 4 tips verschijnt je merk voorbereid aan de sales-start.
Brand / Creative partnerships
25-05-2020 | Sam Homblé
Communicatie-experten hebben in deze COVID-19-crisis één advies voor adverteerders: blijf communiceren en adverteren. Geen eenvoudige opdracht. Deze 5 cases kunnen je alvast inspireren.
25-05-2020 | Hilde Leemans
Creative partnerships met een radio- of tv-programma vormen voor adverteerders vaak de kers op de taart in een communicatieplan. Dat betekent een extra horde om te nemen, zeker in crisistijden. Maar is dat wel zo? Twee redenen die aantonen dat onze VRT-zenders zijn aangepast aan het nieuwe normaal.
Trend / sonic branding
15-05-2020 | Lissa De Peuter
Branded audio content, muzikale AI, auditieve brandactivaties, 3D-audio en nog veel meer: de nieuwigheden in audiobranding volgen elkaar in een razend tempo op.
Trend / Spotify
03-04-2020 | Justine De Bruyn
Zorgt de coronacrisis voor een verandering in het luistergedrag op Spotify? We onthullen hieronder 4 nieuwe wereldwijde trends.
Trend / creatives worldwilde
25-03-2020 | Marit Ginevro
Moeilijke tijden vragen om dappere beslissingen en sterke creatieve ideeën. Maar moeilijke tijden halen vaak ook creativiteit naar boven. Wij inspireren je alvast met deze mooie, internationale campagnes.
Trend / Mobile sportbeleving
25-02-2020 | Geert Vansant
Elk jaar zendt Sporza tussen de 1.000 tot 1.600 uur sport uit. Online sportbeleving zit in de lift, maar op de écht grote momenten verzamelen we nog allemaal, tous ensemble, voor de buis.
Trend / Audio Branding
28-01-2020 | Dirk Soetens
Audio is hot & happening. Wat leren we uit research en over audio branding trends? En hoe herkenbaar is een merk in audio? Deze 5 recente artikels bleven me bij.