Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Voorjaar Eén
23-01-2020 | Lissa De Peuter
VRT luidt het jaar in met opvallende reeksen, nieuwe programma’s, topfictie en geliefde gezichten. Dit zijn de pareltjes van het voorjaar op Eén.
Update / Media Fast Forward
17-12-2019 | Lissa De Peuter
Linde Merckpoel van StuBru en Dries De Bruyn, creative director bij LDV, gingen samen op pad om de nieuwste trends en innovaties in medialand te spotten.
Brand , Update /
21-06-2019 | Silke Deliens
Wie MediaMarkt en radio denkt, denkt Herbert Flack. En de kenmerkende baseline ‘Ik ben toch niet gek?’. Toch besliste MediaMarkt om begin april een complete rebranding te doen, met nieuwe brand score en baseline.
Volkswagen werkt al jaren met radiospots om haar merk op te bouwen, ook al kan het geen auto tonen in een radiospot. Toch geven de resultaten van de nieuwe DIVA 3.0 impactstudie aan dat het merk op het juiste spoor zit..
Dovy keukens… wij maken uw keuken. Dovy keukens = sonic branding! De stem van Donald Muylle is de consistente ‘brand voice’ omdat hij altijd de spots en billboards inspreekt.
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
20-03-2019 | Bart Lombaerts
De markt van opticiens is niet de meeste gemakkelijke. Tussen onafhankelijke opticiens en retailers is de concurrentie enorm groot. Pearle zag zijn KPI’s jaar na jaar achteruitgaan. Tot een nieuwe aanpak de trend keerde. Goed voor een Bronzen Effie Award in 2018.
19-03-2019 | Bart Lombaerts
De “beleg-het-zelver”-campagne van Bolero boort met behulp van content marketing en radio een nieuwe doelgroep aan en neemt die mee op sleeptouw in de wondere wereld van zelfbeleggen. Vorig jaar goed voor een Gouden Effie Award!
18-03-2019 | Bart Lombaerts
Een verkoopstijging met 1,5%, een verhoging van het marktaandeel met 3,8%... Devos Lemmens claimde met zijn kerstcampagne een extra moment.
29-01-2019 | Silke Deliens
Beluister de Orange-radiospot