Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Internationaal
17-02-2021 | Dirk Soetens
Naar jaarlijkse gewoonte peilt Adformatie bij 22 CEO’s van mediabedrijven en -omroepen naar de belangrijkste speerpunten voor het komende jaar in de Nederlandse mediasector. Wat blijkt?
Trend / consumer trends
28-01-2021 | Dirk Soetens
Het nieuwe normaal is here to stay en dat zien we ook terug in het gedrag van consumenten. Met deze 7 trends kan je je campagne optimaal inzetten op media en momenten waar zoveel mogelijk mensen van je doelgroep actief zijn.
Trend / Media & Culture Fast Forward
07-12-2020 | Lissa De Peuter
Hoe zal de toekomst media & cultuur eruit zien? Time to reboot, time to act: Ctrl Act Del. Dat is het thema van de nieuwe editie van Media & Culture Fast Forward op 15, 15 en 16 december.
Brand / Creative partnerships
25-05-2020 | Sam Homblé
Communicatie-experten hebben in deze COVID-19-crisis één advies voor adverteerders: blijf communiceren en adverteren. Geen eenvoudige opdracht. Deze 5 cases kunnen je alvast inspireren.
25-05-2020 | Hilde Leemans
Creative partnerships met een radio- of tv-programma vormen voor adverteerders vaak de kers op de taart in een communicatieplan. Dat betekent een extra horde om te nemen, zeker in crisistijden. Maar is dat wel zo? Twee redenen die aantonen dat onze VRT-zenders zijn aangepast aan het nieuwe normaal.
Trend / creatives worldwilde
25-03-2020 | Marit Ginevro
Moeilijke tijden vragen om dappere beslissingen en sterke creatieve ideeën. Maar moeilijke tijden halen vaak ook creativiteit naar boven. Wij inspireren je alvast met deze mooie, internationale campagnes.
Trend / Mobile sportbeleving
25-02-2020 | Geert Vansant
Elk jaar zendt Sporza tussen de 1.000 tot 1.600 uur sport uit. Online sportbeleving zit in de lift, maar op de écht grote momenten verzamelen we nog allemaal, tous ensemble, voor de buis.
Brand / Voorjaar 2020
23-01-2020 | Lissa De Peuter
Informeren, inspireren en verbinden. Dat is waar VRT dagelijks voor gaat. Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers.
Brand / Live audio
02-12-2019 | Lissa De Peuter
Op 18 december gaat De Warmste Week van start. Naar goede gewoonte maakt StuBru 24/7 live radio, dit jaar in Kortrijk. Dit zijn de presentatoren en concerten.
Brand / Creative Partnerships
27-11-2019 | Lissa De Peuter
De Warmste Week is van iedereen! Ook bij VRT. Dit is wat de zenders in petto hebben voor het goede doel.