Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Media Fast Forward
17-12-2019 | Lissa De Peuter
Linde Merckpoel van StuBru en Dries De Bruyn, creative director bij LDV, gingen samen op pad om de nieuwste trends en innovaties in medialand te spotten.
Update / Insites Consuting
25-11-2019 | Dirk Soetens
Brand Religion is een publicatie van InSites Consulting die orde in de chaos wil scheppen door alle heersende marketingovertuigingen te inventariseren in 3 “geloofsovertuigingen”.
Update /
10-09-2019 | Dirk Soetens
Gebruikt en goedgekeurd door grote adverteerders als TUI, Carglass en RTL: Spotalytics is voor vrijwel elke sector inzetbaar. Goed nieuws voor datagedreven mediaplanners en marketeers, en wel om 3 redenen.
30-08-2019 | Bart Lombaerts
Op initiatief van VIA voerde Echo Research het eerder in het VK uitgevoerde onderzoek ‘Re-Evaluating Media’ ook in België uit. Dit zijn de resultaten.
Update , Brand /
20-06-2019 | Dirk Soetens
Met jouw campagne echt scoren bij je doelgroep – dat is wat elke marketeer wil. Onze DIVA 3.0 impactstudie geeft je heel precieze feedback over je campagne en unieke inzichten om jouw business nog sterker te maken.
Brand , Update /
07-06-2019 | Bart Lombaerts
Gerrit Kerremans Head of Music bij de VRT. Op basis van recente researchcijfers legt hij uit hoe hij de playlist voor de zenders Radio 1, Radio 2 en StuBru relevant en divers houdt.
29-01-2019 | Silke Deliens
We lieten onze vernieuwde DIVA-posttest los op enkele radiospots die op VRT-radiozenders liepen in de periode van september tot en met december 2018.
We lieten onze vernieuwde DIVA-posttest los op enkele radiospots die op VRT-radiozenders liepen in de periode van september tot en met december 2018
01-10-2018 | Veerle Van Cauwenbergh
Hoe kun je als adverteerder je online campagne optimaliseren? Door het gedrag van surfers te analyseren en te voorspellen. Dat is de core business van Predicube, een start-up die Var in september 2018 heeft overgenomen.
28-09-2018 | Stefanie Van Snick
Welgeteld 9 van de 17 winnaars die op de Effie Awards 2018 in de prijzen vielen, adverteren op radio. Hét bewijs dat radio loont.