Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / VRT NU
17-08-2021 | Rudi Janssens
VRT NU wordt hét digitale trefpunt van de VRT: een plaats waar je als kijker (en dus ook als adverteerder) altijd terecht kan. Maar wat betekent dat nu juist? Dit zijn de nieuwigheden.
17-08-2021 | Mauro Meurisse
Eén & Canvas bieden via VRT NU nieuwe web only-programma’s en extra content, specifiek gericht op jongeren, aan bij de lineaire uitzendingen. 3 nieuwe reeksen om in het oog te houden.
Research / Spotify
11-08-2021 | Justine De Bruyn
Roadtrips, summer playlists, nostalgie en hete zomerdagen: 4 interessante tendensen op Spotify waar je als adverteerder rekening mee moet houden.
Research / Cijfers VRT NU
30-06-2021 | Geert Vansant
VRT NU zit al een tijdje in de lift. Massaal veel Vlamingen ontdekken de gratis online videospeler van VRT. En steeds meer mensen zijn fan van het platform, getuige de sterke groei. Enkele cijfers.
Update / Update
14-12-2020 | Saskia Schatteman
Op 14 december kondigden Telenet/SBS, Mediahuis, Proximus/Skynet en Pebble Media aan samen een nieuwe nationale, crossmediale reclameregie op te richten.
Research / VRT
10-12-2020 | Dirk Soetens
De maand oktober was een bijzonder sterke digitale maand voor VRT met 2.346.115 unieke browsers per dag. Enkel de maand maart (start coronacrisis) deed het beter.
Update / Apps VRT
24-11-2020 | Sam Homblé
Het beste van Studio Brussel, MNM en Radio 1, altijd in je broekzak! De zenders lanceerden deze maand gloednieuwe apps met tal van coole features.
Update / MNM
18-11-2020 | Hilde Leemans
Geen merk dat zo sterk connecteert met de doelgroep 12-34 dan MNM. Dankzij de vernieuwde MNM-app kunnen adverteerders voortaan nog sterker connecteren binnen de jongerendoelgroep.
Research / Digitaal radioluisteren
17-11-2020 | Dirk Soetens
Het recente onderzoek van Ipsos in opdracht van de Vlaamse overheid toont aan dat 38% van het totale radioluistervolume digitaal gebeurt via DAB+, internet of digitale tv. Vorig jaar was dat nog 26%.
Update / StuBru
03-11-2020 | Sam Homblé
Het beste van Studio Brussel, altijd in je broekzak! De zender lanceert een gloednieuwe mobiele app met een flink aantal nieuwe functies. Daarnaast lanceert de muziekzender ook digitale muziekstream: UNTZ.