18/11/2020
Geen merk dat zo sterk connecteert met de doelgroep 12-34 dan MNM. Dankzij de vernieuwde MNM-app kunnen adverteerders voortaan nog sterker connecteren binnen de jongerendoelgroep.
→Jan Van Biesen, nethoofd Studio Brussel: "StuBru heeft een sterke reputatie op het vlak van digitale vernieuwing. Onze nieuwe app is nu een volgende stap vooruit zodat al onze gebruikers van ons volledig aanbod op een toegankelijke én meer gebruiksvriendelijke manier kunnen genieten."
Steven Lemmens, nethoofd MNM: “Geen merk dat zo sterk connecteert met de doelgroep 12-34 dan MNM. De leefwereld van de jongeren is de dagelijkse inspiratiebron voor onze redactie. Dankzij de update van de app kan er nog beter geluisterd en gekeken worden, live via de radio of via de digitale streams.”
Ook de Radio 1-app zit in een nieuw kleedje met tal van nieuwe features. Luisteren en reageren gaat nog makkelijker en sneller. Bovendien kan je eenvoudig radiofragmenten delen en non-stop luisteren naar de digitale streams Radio 1 Classics en Radio 1 Lage Landenlijst.
Contacteer ons vrijblijvend, onze matchmakers staan je graag te woord.