Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT NU
21-01-2021 | Stefanie Van Snick
Massaal veel Vlamingen ontdekken VRT NU - de gratis online videospeler van VRT. We vroegen Lotte Vermeir, adjunct-netmanager Eén en Canvas, naar de reden van dat succes.
Research / VRT
10-12-2020 | Dirk Soetens
De maand oktober was een bijzonder sterke digitale maand voor VRT met 2.346.115 unieke browsers per dag. Enkel de maand maart (start coronacrisis) deed het beter.
Research / Digitaal radioluisteren
17-11-2020 | Dirk Soetens
Het recente onderzoek van Ipsos in opdracht van de Vlaamse overheid toont aan dat 38% van het totale radioluistervolume digitaal gebeurt via DAB+, internet of digitale tv. Vorig jaar was dat nog 26%.
Case / Spotify
31-08-2020 | Justine De Bruyn
De streaming intelligence van Spotify vertelt adverteerders precies wie luistert, wanneer, waarom en waar. Op die manier kan gericht getarget worden. Deze 2 cases illustreren tonen hoe het werkt.
Research / VRT NU
24-01-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
VRT NU is de gratis online videospeler van VRT waar je je favoriete programma’s van Eén, Canvas en Ketnet kan (her)bekijken. Leuk voor kijkers, maar ook voor adverteerders.
Brand /
11-10-2019 | Stefan Delaeter
Voor 57% van de Belgen is radio het laatste medium waarmee ze contact hebben voor het shoppen. Dat meldt IP Belgium in zijn Life Observer-studie. We delen hieronder 4 bevindingen.
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
Update , Brand /
20-06-2019 | Dirk Soetens
Met jouw campagne echt scoren bij je doelgroep – dat is wat elke marketeer wil. Onze DIVA 3.0 impactstudie geeft je heel precieze feedback over je campagne en unieke inzichten om jouw business nog sterker te maken.
Brand , Update /
07-06-2019 | Bart Lombaerts
Gerrit Kerremans Head of Music bij de VRT. Op basis van recente researchcijfers legt hij uit hoe hij de playlist voor de zenders Radio 1, Radio 2 en StuBru relevant en divers houdt.
29-01-2019 | Silke Deliens
We lieten onze vernieuwde DIVA-posttest los op enkele radiospots die op VRT-radiozenders liepen in de periode van september tot en met december 2018.