29/09/2020
Black Friday is de dag waarop de wereld massaal aan het shoppen slaat. Met deze 4 tips verschijnt je merk voorbereid aan de sales-start.
→In september 2019 publiceerde het marketingbureau Ebiquity op verzoek van VIA de studie “Re-evaluating Media” die peilde naar de belangrijkste media-attributen van campagnes bedoeld om de business van adverteerders te doen groeien.
Op basis van het bewijsmateriaal van meer dan 140 studies performen tv en radio het beste, als we alle media-attributen globaal bekijken.
Radio staat op de eerste plaats wat betreft het genereren van salesimpact op korte termijn en is bijzonder effectief in België. Het medium helpt adverteerders met een zeer breed, snel, sterk en reactief bereik.
Tv en radio scoren het beste voor het rendement op mediainvesteringen. Ten opzichte van het positieve effect zijn de productie- en mediakosten voor radio beperkt.
Radio staat op de eerste plaats wat betreft bereik. Het medium biedt een gemakkelijke spreiding van bereik, zowel voor 18 tot 64-jarigen als over verschillende bevolkingsgroepen.
Onze matchmakers bespreken graag hoe je radio kan inzetten om de aankoopkeuze voor je merk te beïnvloeden.