Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Spotify
29-03-2021 | Justine De Bruyn
Sponsor een populaire Spotify-playlist en geniet automatisch mee van het grote bereik, want sinds kort is het mogelijk voor Belgische adverteerders om zich aan een playlist, zoals bijvoorbeeld de populaire Discover Weekly, te linken.
Brand / Creative partnerships
09-02-2021 | Bruno De Turck
Radio 2 en Sport Vlaanderen slaan de handen samen voor de allereerste gesponsorde VRT-podcast.
Brand / Black Friday
29-09-2020 | Sophie De Marche
Black Friday is de dag waarop de wereld massaal aan het shoppen slaat. Met deze 4 tips verschijnt je merk voorbereid aan de sales-start.
Brand / Live audio
02-12-2019 | Lissa De Peuter
Op 18 december gaat De Warmste Week van start. Naar goede gewoonte maakt StuBru 24/7 live radio, dit jaar in Kortrijk. Dit zijn de presentatoren en concerten.
Brand / Creative Partnerships
27-11-2019 | Lissa De Peuter
De Warmste Week is van iedereen! Ook bij VRT. Dit is wat de zenders in petto hebben voor het goede doel.
Brand / Sonic Branding
22-11-2019 | Lissa De Peuter
Op 13 februari 2020 (World Radio Day) organiseert VIA (Belgische Vereniging van de Audiovisuele Media) het audio-evenement de SONIQ Awards 2020.
Brand / Podcast
30-10-2019 | Lissa De Peuter
Podcasts veroveren de wereld, ook in België. Om de zoveel tijd zetten we een opvallende podcast in de kijker. Aan de beurt: Gebladerte.
Brand /
14-10-2019 | Marit Ginevro
Audio-experte Pam Myers, directeur van het Londense radio- en audioproductiehuis Rorschach en jurylid in de Radio & Audio jury van Cannes Lions 2019 merkte 4 tendenzen op in de audio-inzendingen.
25-09-2019 | Bart Lombaerts
De Effie Awards hebben hun oogst van 2019 bekendgemaakt. Stuk voor stuk straffe cases die een juiste strategie koppelen aan een creatieve invulling, een goede selectie van de touchpoints en uitstekende resultaten.
Brand , Expert /
02-09-2019 | Saskia Schatteman
Zeg niet langer BVAM-ABMA. Zeg VIA. De vereniging bundelt de regies gespecialiseerd in reclameruimte op audiovisuele media en zet voortaan meer in op nieuwe ontwikkelingen.