01/04/2020
Nu de winkels dicht zijn focussen non-food retailers op e-commerce. Focus op drie mooie cases, in de markt gezet via radio.
→Net nu we elkaar hard nodig hebben, moeten veel mensen elkaar missen. Eén geeft iedereen daarom de kans om via televisie een boodschap door te geven aan familie, vrienden of collega’s. Eén zendt dagelijks om 17.00 uur zoveel mogelijk boodschappen uit.
Omdat de cafés in België dicht zijn, opende Studio Brussel het grootste online café van het land. Elke weekdag om 20u krijg je er een live concert cadeau.
Je concert afgelast door corona? Met de Blijf-in-uw-kot sessies van Radio 1 hoef je geen noot van je favoriete muziek te missen. Herbeleef ze allemaal op Youtube.
Kan je niet meer naar het optreden van je favoriete Vlaamse artiest? De huiskamerconcerten van Radio 2 brengen ze naar je toe. Verwelkom Willy Somers, Gene Thomas en andere in je huiskamer en dans mee in je keuken.
Journaliste Sabine Vermeiren bedankt dokters, verplegers, rekkenvullers en pakjesbezorgers. Zij zorgen dat ons land blijft draaien. Die heldenverhalen moeten we delen met heel Vlaanderen. Om een traantje bij weg te pinken, zo mooi.
In deze coronatijden wil Dag Allemaal warmte verspreiden. Meer dan ooit hebben oma's en opa's nood aan contact met hun (klein)kinderen. En daar helpt het blad met deze warme spot graag aan mee.
Om online-shoppen bij Belgische retailers te promoten, slaan Var, DPG Media, IP Belgium en RMB de handen in elkaar. Adverteerders krijgen tijdelijk de mogelijkheid om aan hun ingeboekte radiospot een gratis tag-on van 5 seconden toe te voegen.
Meer weten?
We bieden aan alle adverteerders 15% gratis extra mediaruimte voor campagnes tot en met 30 juni 2020. Als je spot inspeelt op de huidige actualiteit komt hier 5% extra ruimte bovenop.
Interesse? Contacteer onze matchmakers