Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand /
25-09-2019 | Bart Lombaerts
De Effie Awards hebben hun oogst van 2019 bekendgemaakt. Stuk voor stuk straffe cases die een juiste strategie koppelen aan een creatieve invulling, een goede selectie van de touchpoints en uitstekende resultaten.
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
Brand , Expert /
02-09-2019 | Saskia Schatteman
Zeg niet langer BVAM-ABMA. Zeg VIA. De vereniging bundelt de regies gespecialiseerd in reclameruimte op audiovisuele media en zet voortaan meer in op nieuwe ontwikkelingen.
02-09-2019 | Marit Ginevro
Op 25 september is het zover. Dan belonen de Effie Awards weer de belangrijkste ingrediënten in marketingcommunicatie: ideeën die werken. What’s in it for you?
29-08-2019 | Lissa De Peuter
En we trappen weer het najaar af. Tijd om als adverteerder je mediaplan voor de komende maanden te vervolledigen. Dit mag je verwachten van het najaar op VRT-radio.
08-08-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
“Tegels, natuursteen, parket. Impermo.” Zou er iemand zijn die deze jingle nog niet kent? Een uitgekiende marketingstrategie ligt mee aan de basis van dit succesverhaal met radio in een sleutelrol.
Brand , Case /
06-08-2019 | Justine De Bruyn
In Belgie telt de muziekstreamdienst Spotify ruim 950 000 geregistreerde gebruikers die dagelijks gemiddeld 120 minuten gericht luisteren. 7 redenen waarom je deze trein niet mag missen.
25-07-2019 | Lissa De Peuter
Sonic branding is hot. Een artiest inschakelen om als merk je verhaal op een originele manier kracht bij te zetten. Zoals Isolde Lasoen. Zij creëerde al muziek voor verschillende reclamecampagnes.
04-07-2019 | Bart Lombaerts
Hoe kunnen we traditionele en minder traditionele radio-adverteerders helpen met de optimalisatie van hun campagnes? Dat is de insteek van onze vernieuwde DIVA-posttest. EuroGenerics (afgekort EG), een producent van generische geneesmiddelen, bespreekt de resultaten van zijn allereerste radiowave.
04-07-2019 | Jeroen Goossens
Jeroen Goossens is sound specialist, voice coach, copywriter en oprichter van geluidsstudio Mannekes.com. We vroegen hem om over de grenzen heen strafe audio tops en flops te selecteren.