Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Employer Branding
20-06-2022 | Julie Desmet
Bedrijven zoeken steeds meer naar opvallende manieren om zich te profileren als aantrekkelijke werkgever. Via een partnership met StuBru lieten De Lijn en Colruyt Group hun bedrijf op een originele manier in de kijker lopen.
Case / Lapperre
01-05-2022 | Lore Lenseclaes
Hoe creëer je een nieuw en luchtig creatief radioconcept voor je aanbod aan hooroplossingen voor jong en oud? Met die uitdaging ging hoorspecialist Lapperre in samenwerking met radiospecialist Philip Maes aan de slag.
Research / Digimeter 2021
27-04-2022 | Veerle Hellemans
De nieuwe Digimeter van imec is uitgekomen en geeft interessante inzichten over het mediagebruik en de digitale transformatie van de Vlaming.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.
Case / Car-Pass
08-03-2022 | Bruno De Turck
De complementariteit tussen radio en tv aantonen, zowel op mediatechnisch als inhoudelijk en vormelijk vlak, dat doet Car-Pass sinds 2019 met zijn Date-campagne.
Case / De Koppelcode
07-02-2022 | Julie Desmet
TUI en MNM werkten een warme en opvallende aktie uit voor Valentijnsdag met als inzet: quality-time met je geliefden!
Research / 2021
20-01-2022 | Stefanie Van Snick
Het is eindelijk zover! Het moment waar we met z’n allen maandenlang vol spanning en ongeduld naar toeleefden is aangebroken, want in januari publiceert de Var zijn eindejaarlijsten.
Research / DIVA
19-01-2022 | Stefan Delaeter
Dit jaar bestaat de DIVA-barometer 25 jaar! Met meer dan 7.300 onderzochte radiospots en 500 tv-billboards op de teller is het onderzoek één van de grootste en langstlopende Belgische reclamestudies.
Case / Schweppes
12-01-2022 | Sophie De Marche
De vrolijke sound van Schweppes (“I Like it Like That”) was vorige zomer alomtegenwoordig, En dat heeft het bedrijf geen windeieren gelegd. Senior Brand Manager Alexandra de Roovere geeft tekst en uitleg.