Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / De kracht van TV
23-01-2020 |
In vluchtige tijden van sociale media is verbinding een toverwoord. Volgens recent onderzoek is net daar de kracht van tv: in het verenigen van verschillende doelgroepen. Een must voor adverteerders.
Research / DIVA 3.0
07-11-2019 | Dirk Soetens
DIVA 3.0 bouwt mee aan het succes van je tv-campagne. Onze impactstudie houdt de vinger aan de pols door gebruik te maken van innovatieve technologie. Laat je inspireren door 2 succescases.
Research /
25-06-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
Op een creatieve manier in zee gaan met één van de VRT-zenders? Westtoer en MNM gingen de uitdaging aan. Het doel? Watersport op de kaart zetten bij jongeren.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Brand , Research /
07-05-2019 | Hilde Leemans
MNM steunt in juni blokkende studenten met Marathonradio: 24/7 live radio vol studie- en ontspanningstips. En dat werkt! De cijfers bewijzen waarom.
30-01-2019 | Hilde Leemans
In het weekend van 18 tot en met 20 januari 2019 waren er genoeg redenen om af te zakken naar Velofollies in Kortrijk Xpo
17-12-2018 |
Ontdek hoe Hello bank! als één van de tien partners ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
17-12-2018 | Stefanie Van Snick
Lees hoe Luminus als één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
17-12-2018 | Lissa De Peuter
In dit artikel lees je hoe 2dehands.be als partner van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
STIHL is één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.