Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Voorjaar Canvas 2023
17-01-2023 | Yelle Pypops
Compromisloze topkwaliteit: daar gaat Canvas ook in 2023 voor, met extra aandacht voor prikkelende content, verdiepende actuaprogramma’s, straffe documentaires, internationale topfictie en nieuwe, verrassende reeksen.
Brand / Voorjaar Eén 2023
17-01-2023 | Mauro Meurisse
Eén trapt 2023 af met een gevarieerd aanbod voor alle Vlamingen: vaste waarden en sterktes die de kijker zo herkent en apprecieert, warme en authentieke verhalen, kwaliteitsvolle fictie en human interest.
Expert / Adverteerders getuigen
06-09-2022 | Lore Lenseclaes
Audio wordt steeds krachtiger en performanter om doelgroepen kwalitatief te bereiken. Deze zeven succesvolle adverteerders vertellen waarom radio een vaste waarde is in hun mediaplan.
Brand / VRT Radio2
30-08-2022 | Wouter De Bruyn
VRT presenteerde enkele vernieuwingen waaronder een aangepaste look & feel voor VRT, VRT MAX en VRT NWS. Ook Radio2 heeft sinds deze zomer een up-to-date look & feel.
Expert / Testimonial
18-07-2022 | Lore Lenseclaes
Wij vroegen 5 mediapro’s naar hun ongezouten mening over het belang van audio in ons medialandschap, de positie van de VRT-merken en de rol van Var.
Brand / VRT NU
20-05-2022 | Lissa De Peuter
Het videoaanbod van VRT NU werd uitgebreid met het volledige VRT-podcastaanbod. Binnenkort worden daar nog alle livestreams aan toegevoegd.
Brand / Nieuw ochtendduo MNM
15-04-2022 | Lissa De Peuter
De ochtendshow van MNM wordt vanaf dinsdag 19 april gepresenteerd door Kawtar Ehlalouch en Robin Keyaert. Elke schooldag maken ze 292.000 luisteraars goedgezind wakker.
Expert / Crossmedia
23-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Audio boost je business, bouwt mee aan merken en zorgt voor traffic en ROI. Dat bewijzen nationale en internationale studies. Davy Caluwaerts, Chief Client Officer bij Publicis Groupe Belgium, licht het toenemende belang en de impact van audio toe.
Brand / Testimonial
09-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Het thema van de World Radio Day 2022 is niet toevallig ‘Radio and Trust’. Twee grote spelers vertellen waarom radio al jaren centraal staat in hun mediaplan, met dank aan Egta.
Brand / Ochtendradio
09-03-2022 | Bart De Wit
Deze 5 ochtendlijke radioshows laten iedereen goedgezind aan de dag beginnen en zorgen ervoor dat jij je doelgroep kan bereiken zònder ochtendhumeur!