15/11/2023
Studio Brussel kreeg de toelating om een concert van Queens of The Stone Age live uit te zenden. Een unieke gelegenheid om aan 20.000 muziekfans het nieuw logo met bijhorende huisstijl voor te stellen.
→De Olympische Spelen zullen de komende jaren nooit meer zo dicht in onze achtertuin plaatsvinden. Zowel VRT als RTBF zijn al jaren trotse rechtshouders van de Olympische Spelen en zullen ook nu weer alle middelen en kanalen inzetten om de diverse sportdisciplines tot bij iedere Belg te krijgen. Daarom bundelden Var en RMB, de twee reclameregies verbonden aan beide openbare omroepen, de krachten met een uniek gezamenlijk aanbod op tv, radio en digitaal.
"In navolging van het succes van onze bekroonde AMMA-case 'Moment of the day', lanceren we dit jaar opnieuw een nationaal aanbod voor Belgische adverteerders. De Olympische Spelen 2024 beloven het hoogtepunt te worden van de sportzomer van 2024, zeker nu het event in Parijs plaatsvindt. Voor beide publieke omroepen en hun saleshouses is dit het uitgelezen moment om de samenwerking te bekrachtigen. Dit resulteert in een unieke aanpak voor adverteerders die een nationale dekking beogen tijdens dit groot mediagebeuren, aldus Rudi Janssens, Chief Commercial Officer bij Var.
Net als bij het WK vorig jaar brengen VRT en RTBF de hoogtepunten van de Olympische Spelen niet alleen op hun eigen kanalen, maar ook in stations en op straat via de DOOH-schermen van Clear Channel. De topmomenten van de spelen worden gepromoot op tv, radio en digitale platforms, waardoor het Belgische publiek de kans krijgt om de hoogtepunten van de vorige dag te (her)ontdekken.
De visibiliteit loopt van 24/07/2024 tot 12/08/2024, de dag na de sluiting van de Olympische Spelen.
Dankzij merkintegratie via een reeks unieke videocontent van VRT en RTBF kunnen adverteerders hun merk exclusief claimen via deze beelden op de DOOH-schermen van Clear Channel.
Contacteer ons. We helpen je graag verder.