28/04/2020
Wie niet alleen focust op promoties, maar zijn boodschap kadert in een breder maatschappelijk verhaal, trekt in deze crisistijden aan het langste eind. 3 inzichten uit onze DIVA test over de radiocampagne van Torfs.
→Radio is een tactisch medium dat voor traffic zorgt en snel ROI oplevert. Maar hoe sterk is radio als het erop aankomt om merken te bouwen en loyaliteit te creëren? Ontdek onze 6 learnings voor je campagne.
De coronacrisis bood een ideale voor- en na periode om effecten van aangepaste boodschappen te meten en zo te onderzoeken in welke mate radiocampagnes ook invloed hebben op merkopbouw. Met ons DIVA-onderzoek analyseerden we de radiospots van 10 adverteerders en peilden we naar de evolutie in likeability, fanship, activatie en impact vóór en tijdens corona.
Deze paper presenteert de resultaten en concrete learnings die je als adverteerder, creative of mediaplanner onmiddellijk kan toepassen.
Audio / Case
28/04/2020
Wie niet alleen focust op promoties, maar zijn boodschap kadert in een breder maatschappelijk verhaal, trekt in deze crisistijden aan het langste eind. 3 inzichten uit onze DIVA test over de radiocampagne van Torfs.
→Audio / Case
15/05/2020
Merken die via radio blijven communiceren, komen sterker uit de crisis. Ze stellen luisteraars gerust met informatie, inspiratie en kortingen. En dat wordt geapprecieerd, zo blijkt uit deze 5 DIVA-tests.
→Ontdek onze Zomerbubbels-brochure