Terug naar Cases

Sleeplife

Sleeplife covert wereldhit en boost awareness

Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van bedden- en matrassenspecialist Sleeplife.

Sector
Retail
Thema
Sonic Branding
Periode
Wintercampagne 2021, soldencampagne 2022
Case delen
Download
header image

Aanpak

Door sterke elementen uit de vorige campagne te behouden kon Sleeplife de initieel lagere herkenbaarheid bij de campagneswitch beperken.
 

Overall mediaplan:
 

  • Digital 
     
  • Radio

 

 

We willen deze campagne op lange termijn voeren in radio. We gaan er alles aan doen om de mensen “Sleeplife” te doen zingen wanneer ze het originele nummer ‘Streetlife’ horen. The magic is in the repetition!
Kit Garretts
Marketing Manager

Facts & Figures

  • Blinded recall kende eerst een normale terugval met een lagere score (23%) tegenover het vorige concept (44%), maar is na een 2de campagnegolf alweer toegenomen tot 30%.
     
  • Consideration 7+: 41% (benchmark bedden- en matrassenwinkels: 29%)
     
  • Likeability execution 7+: 54% (benchmark bedden- en matrassenwinkels: 45%) – content 7+: 48% (benchmark bedden- en matrassenwinkels: 38%)
 

Media

Contacteer ons

Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.

}
Verplicht