nl
Terug naar Cases
Delirium
+10% verkoop met dream team
De ‘lekker gestoord’ campagne van love brand Delirium op Studio Brussel en Spotify zorgde zowel voor een stijging van de verkoop als van de brand awareness van het bier.

Aanpak
Brouwerij Huyghe wilde het internationale love brand ‘Delirium’ ook in ons land versterken. De campagne positioneerde het bier als gezelschapsbier bij dertigers en veertigers. Er werd gekozen voor een combinatie van radio en Spotify omwille van de sterke complementariteit van beide media. Zowel de verkoop als de brand awareness kende een stijging van 10%.
Overall mediaplan:
- Campagne gericht op dertigers en veertigers
- Combinatie radiospot en bannering op Spotify
Dat we groei konden realiseren in een dalende biermarkt was al een succes op zich. Daarnaast merkten we dat de campagne ook online vruchten afwierp door traffic te genereren naar de sociale kanalen van het merk

Facts and figures
Media
Contacteer ons
Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.
Verplicht