
Campaway
191% meer traffic naar de website
BCCMA, de federatie van motorhomes zag in coronatijden een opportuniteit om reizen met de motorhome als veilige reisoptie te promoten. Als je de spectaculaire stijging van de online traffic ziet, was dat inderdaad een goede zet.

Aanpak
BCCMA adverteert traditiegetrouw in het najaar, tijdens de jaarlijkse campingbeurs Mobicar. In het coronajaar 2020 werd het mediabudget echter ingezet voor de voorjaarscampagne “Campaway”. Die positioneerde kamperen als de ideale manier om er met je bubbel op uit te trekken. Een nieuwe reistrend was geboren!
De online traffic steeg enorm en vooral de stijging met 424% van de hits op de storelocator pagina was duidelijk te voelen bij de dealers.
Overall mediaplan
- Radio om de buzz te vergroten

Facts and figures
Media
Contacteer ons
Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.