Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Creative Partnership
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Ook Alpro vindt dat de ochtendstond goud in de mond heeft. Samen verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost speelt wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Creative partnership / e5
11-09-2023 | Jordan Bowring
Ann en Daan vroegen Radio2- luisteraars de kleren van het lijf. De mooie kleerkastverhalen vormden een perfecte redactionele context voor zender én retailer.
Creative partnership / Camber
07-09-2023 | Jordan Bowring
Het tweede seizoen van Ons Huis/Nieuw Huis opent opnieuw de deuren voor interieuradverteerders die hun hoogwaardige producten en expertise in de kijker willen zetten met ditmaal focus op energiezuinig renoveren.
Creative partnership / X²O badkamers
07-09-2023 | Justine De Bruyn
Premium Partner X²O Badkamers getuigt hoe je dankzij een goed geplaatst Product Placement kan rekenen op méér impact, relevantie én geloofwaardigheid.
Creative partnership / Zomerhit 2023
30-08-2023 | Sam Homblé
De reikwijdte van Zomerhit via Radio2 (406.000 luisteraars/week), VRT 1 (727.000 kijkers en 42% marktaandeel) én de omgeving rond het podium in Blankenberge biedt unieke kansen aan adverteerders.
Creative partnership / ALDI
14-08-2023 | Hilde Leemans
ALDI zet een mooi partnership op tussen haar swingende huismerken en het grootste zomerfeest van Vlaanderen en laat het prijsverschil live ervaren.
Creative partnership / Standaard Boekhandel
Standaard Boekhandel streeft naar leesplezier, literatuur toegankelijk maken voor iedereen en verspreidt deze boodschap via het breed bereik van Zomerhit.
Creative partnership / Skoda
14-08-2023 | Julie Desmet
Met een ultrabetrokken fanbase en een volledig uitgebouwde mediavisibiliteit is de Tourmanager van Sporza strategisch aantrekkelijk voor adverteerders.
Creative partnership / Albert Heijn
11-08-2023 | Jordan Bowring
Albert Heijn ging in zee met de populaire Ketnet-reeks en haalde creatief alles uit de kast om het partnership verzilveren.