Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost speelt wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Research / Knokke Off
12-09-2023 | Geert Vansant
De Vlaamse fictiereeks waar enkele jonge twintigers een onbezonnen zomer beleven in het weelderige Knokke is met voorsprong de best bekeken ‘VRT MAX only’-serie.
Update / Najaar VRT
30-08-2023 | Jordan Bowring
De zomer zit er bijna op en er staan alweer meer files op de weg, maar niet getreurd: VRT schiet stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's.
Update / Najaar VRT MAX
25-08-2023 | Jordan Bowring
De digitale hotspot van VRT bouwt dit najaar voort op zijn succesrecept: het allerbeste van VRT, met een onevenaarbaar digitaal audioaanbod én nieuwe (ont)spannende verhalen.
Creative partnership / Eliza was here
09-08-2023 | Jordan Bowring
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
Brand / VRT MAX
04-07-2023 | Dirk Soetens
GroupM onderzoekt jaarlijks het viewership van de verschillende internationale streaming services in België. VRT MAX voert als eerste Vlaamse streamingdienst de lijst aan.
Update / Ads & Data
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 2024 verzorgt Ads & Data ook de digitale videoreclame bij de videocontent van VRT.
Brand / Zomer VRT-radio
27-06-2023 | Wouter De Bruyn
De radiozenders van VRT vieren de zomer op alle platformen en dat vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders die graag nog die extra mile willen binnenhalen.
Brand / TV-zomer
27-06-2023 | Lissa De Peuter
De zomerse tv-programmatie staat traditiegetrouw synoniem voor eindeloos veel kijkplezier. Met nieuwe programma’s, oude succesformules en een overvloed aan sport.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.