Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Mediaplan
14-04-2021 | Lore Lenseclaes
Kwalitatieve merken met een breed bereik zijn hoekstenen in een mediaplan. Gebruik de wervende kracht van de VRT-merken om je business te boosten.
Case / Partnership
09-04-2021 | Hilde Leemans
Wist je dat je je bij VRT als merk kan linken aan de muzikale themadagen, -weekends en -weken van de zenders? Red Bull, Krëfel & MediaMarkt linkten zich aan de muzikale lijsten die de paasvakantie domineren.
Expert / Sector
08-04-2021 | Veerle Van Cauwenbergh
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. Aan het woord: Elke Dens over de hard getroffen toerismesector
Research / DIVA top 2020
29-03-2021 | Dirk Soetens
In 2020 testten we met onze DIVA test maar liefst 213 radiospots die op de VRT-radiozenders liepen. Deze adverteerders waren de beste van de klas.
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Case / Spotify
16-03-2021 | Justine De Bruyn
Je doelgroep bereiken met unieke targetingopties, buiten het scherm om en met exclusieve aandacht voor je merk? Dat is adverteren op Spotify in een notedop. BNP Paribas Fortis geeft het goede voorbeeld.
08-03-2021 | Stefanie Van Snick
Soms zijn partnerships niet alleen naadloos geïntegreerd maar ook hartverwarmend mooi en versterkend. Laat je inspireren door deze voorbeeldsamenwerking tussen Eén en Veritas. #meaningfulmarketing
Expert / Community
12-02-2021 | Sam Homblé
Betrokkenheid en interactiviteit zijn key. Dat weten onze zenders al langer. Via de apps weet bijvoorbeeld elk merk perfect wat er leeft bij zijn community. Dit is slimme adverteerders niet ontgaan.
02-12-2020 | Bruno De Turck
Het kookplatform 'Lekker van bij ons' van VLAM partnert dit jaar al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van VRT: Dagelijkse Kost. Ontdek de 3 geheimen van dit gelukkige tinnen huwelijk.
Case / Creative Belgium Awards
29-10-2020 | Marit Ginevro
Vertrouwen is nu meer dan ooit essentieel. Connecteren met je consument door relevant te zijn zal hét verschil maken voor merken in 2021. Delhaize en TBWA tonen al een tijdje hoe het werkt.