Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Partnership
08-03-2021 | Stefanie Van Snick
Soms zijn partnerships niet alleen naadloos geïntegreerd maar ook hartverwarmend mooi en versterkend. Laat je inspireren door deze voorbeeldsamenwerking tussen Eén en Veritas. #meaningfulmarketing
Trend / Internationaal
17-02-2021 | Dirk Soetens
Naar jaarlijkse gewoonte peilt Adformatie bij 22 CEO’s van mediabedrijven en -omroepen naar de belangrijkste speerpunten voor het komende jaar in de Nederlandse mediasector. Wat blijkt?
Expert / Community
12-02-2021 | Sam Homblé
Betrokkenheid en interactiviteit zijn key. Dat weten onze zenders al langer. Via de apps weet bijvoorbeeld elk merk perfect wat er leeft bij zijn community. Dit is slimme adverteerders niet ontgaan.
Trend / consumer trends
28-01-2021 | Dirk Soetens
Het nieuwe normaal is here to stay en dat zien we ook terug in het gedrag van consumenten. Met deze 7 trends kan je je campagne optimaal inzetten op media en momenten waar zoveel mogelijk mensen van je doelgroep actief zijn.
Trend / Media & Culture Fast Forward
07-12-2020 | Lissa De Peuter
Hoe zal de toekomst media & cultuur eruit zien? Time to reboot, time to act: Ctrl Act Del. Dat is het thema van de nieuwe editie van Media & Culture Fast Forward op 15, 15 en 16 december.
02-12-2020 | Bruno De Turck
Het kookplatform 'Lekker van bij ons' van VLAM partnert dit jaar al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van VRT: Dagelijkse Kost. Ontdek de 3 geheimen van dit gelukkige tinnen huwelijk.
Case / Creative Belgium Awards
29-10-2020 | Marit Ginevro
Vertrouwen is nu meer dan ooit essentieel. Connecteren met je consument door relevant te zijn zal hét verschil maken voor merken in 2021. Delhaize en TBWA tonen al een tijdje hoe het werkt.
Expert / VRT-apps
28-09-2020 | Bart Lombaerts
Wat voegen de apps toe aan de radio-ervaring en hoe kan je als adverteerder hierop inzetten? Aan het woord: Rino Ver Eecke en Sam Homblé.
Case / Creative partnership
30-06-2020 | Hilde Leemans
Om alle mooie boerenverhalen over te brengen bij een breed publiek, schakelde de beweging #boerentrots de hulp in van jongerenzender MNM.
30-06-2020 | Sam Homblé
Radio- en tv-format vormen voor adverteerders vaak een unieke kans om hun merk te linken aan de sterke VRT-communities: de merken gaan mee in het verhaal van één van onze zenders. 3 mooie voorbeelden.