Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / De grote coronastudie
18-05-2020 | Stefan Delaeter
De grote coronastudie is een initiatief van UAntwerpen, in samenwerking met UHasselt en KU Leuven. Het onderzoek peilt naar hoe de Vlamingen zich gedragen in functie van de beslissingen van de Veiligheidsraad.
Research / Trust in Media 2020
15-05-2020 | Dirk Soetens
Het nieuwe rapport ‘Trust in Media’, gebundeld door EBU peilt naar het vertrouwen van mensen in de verschillende media. Wij lazen 2 grote vaststellingen.
Expert / The Day After Tomorrow
08-04-2020 | Marit Ginevro
Hoe kan je adverteerder relevant blijven? Is er leven na corona? Wat kan je merk vandaag doen om morgen klaar te zijn? Expert Rik Vera van Nexxworks geeft 7 tips.
Research / GlobalWebIndex
01-04-2020 | Marit Ginevro
GlobalWebIndex is een internationaal onderzoeksbureau dat voor adverteerders, mediabureaus en uitgevers de evolutie van maatschappelijk gedrag in kaart brengt. Moeten merken campagnes blijven voeren zoals voorheen?
Research / VRT-media
26-03-2020 | Geert Vansant
De coronacrisis heeft een grote impact op ons dagelijks leven. We zijn dezer dagen in ons huis gekluisterd en dat beïnvloedt ook ons mediagedrag.
Research / Kantar TNS
25-03-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Volgens internationaal marktonderzoeksbureau Kantar biedt elke crisis opportuniteiten voor merken. Specifiek voor de COVID-19 crisis definieerden ze een 7-stappenplan voor marketeers.
Trend / creatives worldwilde
25-03-2020 | Marit Ginevro
Moeilijke tijden vragen om dappere beslissingen en sterke creatieve ideeën. Maar moeilijke tijden halen vaak ook creativiteit naar boven. Wij inspireren je alvast met deze mooie, internationale campagnes.
Trend / Mobile sportbeleving
25-02-2020 | Geert Vansant
Elk jaar zendt Sporza tussen de 1.000 tot 1.600 uur sport uit. Online sportbeleving zit in de lift, maar op de écht grote momenten verzamelen we nog allemaal, tous ensemble, voor de buis.
Brand / Live audio
02-12-2019 | Lissa De Peuter
Op 18 december gaat De Warmste Week van start. Naar goede gewoonte maakt StuBru 24/7 live radio, dit jaar in Kortrijk. Dit zijn de presentatoren en concerten.
Brand / Creative Partnerships
27-11-2019 | Lissa De Peuter
De Warmste Week is van iedereen! Ook bij VRT. Dit is wat de zenders in petto hebben voor het goede doel.