Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Adverteerder radio & TV
17-05-2021 | Bart De Wit
Het bereik van de VRT-zenders is enorm,” zegt Françoise Poucet, Advertising Manager van èggo nv. Hoe ziet de strategie van het bedrijf er uit? En hoe passen de VRT-merken in hun mediaplan?
Case / Premium Partner TV & Video
17-05-2021 | Mauro Meurisse
Een premium partnership en een hechte samenwerking rond eSporza. Zo vatten we de link tussen Audi en VRT allicht het best samen. Aan het woord: Marketing & Communication Manager Stef Sleurs.
Trend / VRT innovatief
13-05-2021 | Stefan Delaeter
In deze tijden wordt de rol en het belang van kwalitatieve media steeds groter. De afdeling ‘VRT Technologie en Innovatie’ staat centraler dan ooit in de organisatie. Sarah Geeroms, Innovative Partnerships & Hoofd Future Media Hubs, geeft toelichting bij de drie speerpunten van de afdeling.
Case / Adverteerders aan het woord
03-05-2021 | Marit Ginevro
Connecteren zal ook in 2021 zijn waar het om draait. Wakkere marketeers weten ondertussen hoe ze succesvolle merkverhalen moeten schrijven. Laat je inspireren door deze 7 succesvolle cases.
Case / Partnership
09-04-2021 | Hilde Leemans
Wist je dat je je bij VRT als merk kan linken aan de muzikale themadagen, -weekends en -weken van de zenders? Red Bull, Krëfel & MediaMarkt linkten zich aan de muzikale lijsten die de paasvakantie domineren.
Expert / Sector
08-04-2021 | Veerle Van Cauwenbergh
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. Aan het woord: Elke Dens over de hard getroffen toerismesector
Trend / UBA Trends Day
22-03-2021 | Lissa De Peuter
Een compacte online editie, een recordaantal inschrijvingen en 3 wereldberoemde keynotesprekers: 3 dingen om mee te nemen in je toekomstige plannen.
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Case / Spotify
16-03-2021 | Justine De Bruyn
Je doelgroep bereiken met unieke targetingopties, buiten het scherm om en met exclusieve aandacht voor je merk? Dat is adverteren op Spotify in een notedop. BNP Paribas Fortis geeft het goede voorbeeld.
Trend / Ketnet
15-03-2021 | Mauro Meurisse
Eind januari vond het Gala van de Gouden K’s plaats. De awardshow van Ketnet vind normaal plaats in een overvol Sportpaleis, maar dat was dit jaar niet mogelijk. Om het event toch coronaproof te laten doorgaan, zorgde de kinderzender van VRT wel voor een wereldprimeur van formaat: het gebruik van XR technologie in een liveshow.