Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / De Koppelcode
07-02-2022 | Julie Desmet
TUI en MNM werkten een warme en opvallende aktie uit voor Valentijnsdag met als inzet: quality-time met je geliefden!
Research / 2021
20-01-2022 | Stefanie Van Snick
Het is eindelijk zover! Het moment waar we met z’n allen maandenlang vol spanning en ongeduld naar toeleefden is aangebroken, want in januari publiceert de Var zijn eindejaarlijsten.
Research / DIVA
19-01-2022 | Stefan Delaeter
Dit jaar bestaat de DIVA-barometer 25 jaar! Met meer dan 7.300 onderzochte radiospots en 500 tv-billboards op de teller is het onderzoek één van de grootste en langstlopende Belgische reclamestudies.
Case / Schweppes
12-01-2022 | Sophie De Marche
De vrolijke sound van Schweppes (“I Like it Like That”) was vorige zomer alomtegenwoordig, En dat heeft het bedrijf geen windeieren gelegd. Senior Brand Manager Alexandra de Roovere geeft tekst en uitleg.
Case / Partnership
28-10-2021 | Sam Homblé
Cornetto en BelOrta kozen deze zomer voor een creative partnership. Resultaat, twee felgesmaakte opvallende campagnes met een merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel.
Case / Cornetto
11-10-2021 | Sam Homblé
De voorbije zomeractie ‘CrèMNMkar’ was een gedroomde match tussen de populairste jongerenzender en het lekkerste ijsmerk van ons land. Resultaat: merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel, een felgesmaakte activatie en véél feelgood.
Case / BelOrta
11-10-2021 | Hilde Leemans
Dankzij BelOrta klonk Radio 2 deze zomer lekkerder dan ooit. De lokale groente- en fruitcoöperatie bracht de voorbije zomermaanden het populaire programma Zot veel Zomer heerlijk op smaak met een uitgekookt partnership.
Case / Delhaize Superplus
30-09-2021 | Hendrik Kiekens
Met zijn nieuwe Superplus-kaart én bijbehorende campagne ‘Eet beter, betaal minder’ sleepte de retailer een Gold Effie Award + Mention of Excellence in Touchpoint Strategy 2021 in de wacht.
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.
Case / Adverteerder radio
02-08-2021 | Hilde Leemans
In 4 heldere quotes legt Lien Camelbeke, directeur marketing Standaard Boekhandel, uit hoe de samenwerking met Radio 2 ertoe bijdraagt om de Vlaming te helpen lezen, leren en beleven.