Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Adverteerder Radio & TV
02-07-2021 | Julie Zagers
De laatste jaren werkt het bedrijf hard aan een nieuwe brand promise: “Het brede bereik en het publiek dat de VRT weet te trekken, is daarbij een breekijzer”, zegt Giovanni Ghysels, mediaplanner en -buyer bij Lidl België.
Brand / StuBru At Work
23-06-2021 | Lissa De Peuter
Na het grote succes van StuBru At Work van vorig seizoen, komt de spannendste radioquiz van het land weer terug. Een unieke kans als adverteerder om jouw merk te linken aan de sterke VRT-community van Studio Brussel.
Case / Adverteerder radio & TV
17-05-2021 | Bart De Wit
Het bereik van de VRT-zenders is enorm,” zegt Françoise Poucet, Advertising Manager van èggo nv. Hoe ziet de strategie van het bedrijf er uit? En hoe passen de VRT-merken in hun mediaplan?
Case / Premium Partner TV & Video
17-05-2021 | Mauro Meurisse
Een premium partnership en een hechte samenwerking rond eSporza. Zo vatten we de link tussen Audi en VRT allicht het best samen. Aan het woord: Marketing & Communication Manager Stef Sleurs.
Case / Adverteerders aan het woord
03-05-2021 | Marit Ginevro
Connecteren zal ook in 2021 zijn waar het om draait. Wakkere marketeers weten ondertussen hoe ze succesvolle merkverhalen moeten schrijven. Laat je inspireren door deze 7 succesvolle cases.
Case / Partnership
09-04-2021 | Hilde Leemans
Wist je dat je je bij VRT als merk kan linken aan de muzikale themadagen, -weekends en -weken van de zenders? Red Bull, Krëfel & MediaMarkt linkten zich aan de muzikale lijsten die de paasvakantie domineren.
Case / Spotify
16-03-2021 | Justine De Bruyn
Je doelgroep bereiken met unieke targetingopties, buiten het scherm om en met exclusieve aandacht voor je merk? Dat is adverteren op Spotify in een notedop. BNP Paribas Fortis geeft het goede voorbeeld.
08-03-2021 | Stefanie Van Snick
Soms zijn partnerships niet alleen naadloos geïntegreerd maar ook hartverwarmend mooi en versterkend. Laat je inspireren door deze voorbeeldsamenwerking tussen Eén en Veritas. #meaningfulmarketing
02-12-2020 | Bruno De Turck
Het kookplatform 'Lekker van bij ons' van VLAM partnert dit jaar al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van VRT: Dagelijkse Kost. Ontdek de 3 geheimen van dit gelukkige tinnen huwelijk.
Case / Creative Belgium Awards
29-10-2020 | Marit Ginevro
Vertrouwen is nu meer dan ooit essentieel. Connecteren met je consument door relevant te zijn zal hét verschil maken voor merken in 2021. Delhaize en TBWA tonen al een tijdje hoe het werkt.