Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Skoda
14-08-2023 | Julie Desmet
Met een ultrabetrokken fanbase en een volledig uitgebouwde mediavisibiliteit is de Tourmanager van Sporza strategisch aantrekkelijk voor adverteerders.
Creative partnership / Albert Heijn
11-08-2023 | Jordan Bowring
Albert Heijn ging in zee met de populaire Ketnet-reeks en haalde creatief alles uit de kast om het partnership verzilveren.
Creative partnership / EG
11-08-2023 | Julie Desmet
CURCUFEN Forte zette een bijzonder creatief partnership op poten met het grootste muziekzomerfeest van Vlaanderen.
Case / ALDI
26-05-2023 | Sofie De Block
Aldi slaagt erin om op een positieve manier in de kijker te blijven lopen. Hoe ALDI dat klaarspeelt? Door te bouwen op de vertrouwde kwaliteit van VRT-radio, -tv en -digitaal!
Case / Bel&Bo
22-05-2023 | Justine De Bruyn
Dankzij een Premium Partnership TV kon het modehuis zich linken aan de STIP IT-actie van Ketnet, MNM en Radio2. Ontdek hoe de samenwerking creatief en kleurrijk werd ingevuld.
Case / Wereld Downsyndroomdag
21-03-2023 | Julie Desmet
Op 21 maart draagt iedereen twee verschillende (steun)kousen. Een leuke traditie die we te danken hebben aan het partnership met Veritas.
Case / Delhaize
15-02-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg in 2022 van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Ontdek de 3 succesingrediënten.
19-01-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Delhaize zet sterke resultaten neer met de imagocampagne 'Belhaize' waarmee het gouden beeldje meer dan verdiend is.
Creative partnership / ROI
02-01-2023 | Sam Homblé
Eenvoudig: ze lopen in de kijker dankzij een kwalitatief partnership. Laat je inspireren door 8 samenwerkingen!
Case / Partners DWW 2022
02-01-2023 | Julie Desmet
Naast trouwe hoofdsponsor KBC hebben ook Telenet, Albert Heijn en Bebat hun schouders gezet onder de beproefde succesformule van Eén, StuBru, MNM, Ketnet en VRT MAX.