Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Jouw VRT
11-07-2022 | Silke Deliens
Dankzij de concrete insights van het onderzoek 'Jouw VRT' kan de VRT verder bouwen aan een kwalitatief en betrouwbaar mediahuis dat beantwoordt aan de eisen en behoeften van de Vlaming: 6 concrete actiepunten.
Update / DWW 2022
23-06-2022 | Sam Homblé
VRT zal dit jaar met z'n allen vlammen tegen kansarmoede, het nieuwe thema van De Warmste Week 2022. Wil je als adverteerder je steentje bijdragen?
Update / Zomer VRT
18-05-2022 | Julie Desmet
VRT heeft een goedgevuld programma met tal van initiatieven om deze zomer nog dichter bij de luisteraar te staan.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Update / CREATIVE PARTNERSHIP
07-02-2022 | Julie Desmet
De Wekker, is het gloednieuwe StuBru-ochtendprogramma, met Bolt Energie als trotse creative partner.
Update / DWW
17-12-2021 | Sam Homblé
Met #DWW21 lanceert de VRT het startschot van het grootste solidariteitsproject van heel Vlaanderen. Het thema: ‘Kunnen zijn wie je bent.’
Update / Kerst & Nieuwjaar
13-12-2021 | Jordan Bowring
In deze tijden zijn er nog weinig zekerheden, met uitzondering tussen kerst en nieuwjaar want dan weten de VRT-liefhebbers maar al te goed dat je beter thuis blijft. Benieuwd naar het aanbod?
Update / #DWW21
22-09-2021 | Sam Homblé
Op de Grote Markt in Mechelen geven Studio Brussel, MNM en Eén vandaag het officiële startschot van De Warmste Week. Wat mag je verwachten? En hoe kan jij als adverteerder je schouders mee zetten onder de grootste solidariteitsactie van het land?
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.
29-07-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Diederick Dekeyzer, Head of Broadcast bij Havas Media, over de evoluerende rol van mediabureaus.