Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / ALDI
14-08-2023 | Hilde Leemans
ALDI zet een mooi partnership op tussen haar swingende huismerken en het grootste zomerfeest van Vlaanderen en laat het prijsverschil live ervaren.
Creative partnership / Standaard Boekhandel
Standaard Boekhandel streeft naar leesplezier, literatuur toegankelijk maken voor iedereen en verspreidt deze boodschap via het breed bereik van Zomerhit.
Creative partnership / Skoda
14-08-2023 | Julie Desmet
Met een ultrabetrokken fanbase en een volledig uitgebouwde mediavisibiliteit is de Tourmanager van Sporza strategisch aantrekkelijk voor adverteerders.
Creative partnership / Albert Heijn
11-08-2023 | Jordan Bowring
Albert Heijn ging in zee met de populaire Ketnet-reeks en haalde creatief alles uit de kast om het partnership verzilveren.
Creative partnership / EG
11-08-2023 | Julie Desmet
CURCUFEN Forte zette een bijzonder creatief partnership op poten met het grootste muziekzomerfeest van Vlaanderen.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.
Update / DWW23
23-06-2023 | Sam Homblé
Van 18 december tot en met 24 december vlamt DWW voor een veilige plek voor ieder kind en elke jongere.
Update / Awards
14-06-2023 | Marit Ginevro
Donderdag 8 juni sleepten we maar liefst 3 gouden awards in de wacht op de AMMA's, al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes en concepten in de media- en reclamewereld.
Case / ALDI
26-05-2023 | Sofie De Block
Aldi slaagt erin om op een positieve manier in de kijker te blijven lopen. Hoe ALDI dat klaarspeelt? Door te bouwen op de vertrouwde kwaliteit van VRT-radio, -tv en -digitaal!
Case / Bel&Bo
22-05-2023 | Justine De Bruyn
Dankzij een Premium Partnership TV kon het modehuis zich linken aan de STIP IT-actie van Ketnet, MNM en Radio2. Ontdek hoe de samenwerking creatief en kleurrijk werd ingevuld.