Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Nieuwigheden 2023
24-08-2022 | Lissa De Peuter
Topfictie van eigen bodem, nieuwe programma’s en verrassende wendingen op radio. Ook in 2023 staat er heel wat op het programma.
Update / VRT-projecten
24-08-2022 | Sam Homblé
VRT lanceert dit najaar tenslotte een aantal crossmediale projecten rond thema’s of evenementen die we samen beleven of waar we ons samen voor inzetten.
Update / De nieuwe VRT
VRT vernieuwt, refresht en transformeert: een ijzersterke en verrassende najaarsprogrammatie, maar ook lanceert ze de vernieuwde digitale place to be VRT MAX.
Update / WK 2022
14-07-2022 | Sam Homblé
Een multimediale, nationale en creatieve campagne te voeren rond een evenement met een hoge kijkdichtheid en met een enorme impact? Enter Goal of the Day, een samenwerking tussen RMB, Clear Channel & Var.
Update / DWW 2022
23-06-2022 | Sam Homblé
VRT zal dit jaar met z'n allen vlammen tegen kansarmoede, het nieuwe thema van De Warmste Week 2022. Wil je als adverteerder je steentje bijdragen?
Update / Zomer VRT
18-05-2022 | Julie Desmet
VRT heeft een goedgevuld programma met tal van initiatieven om deze zomer nog dichter bij de luisteraar te staan.
Update / CREATIVE PARTNERSHIP
07-02-2022 | Julie Desmet
De Wekker, is het gloednieuwe StuBru-ochtendprogramma, met Bolt Energie als trotse creative partner.
Update / DWW
17-12-2021 | Sam Homblé
Met #DWW21 lanceert de VRT het startschot van het grootste solidariteitsproject van heel Vlaanderen. Het thema: ‘Kunnen zijn wie je bent.’
Update / Kerst & Nieuwjaar
13-12-2021 | Jordan Bowring
In deze tijden zijn er nog weinig zekerheden, met uitzondering tussen kerst en nieuwjaar want dan weten de VRT-liefhebbers maar al te goed dat je beter thuis blijft. Benieuwd naar het aanbod?
Update / #DWW21
22-09-2021 | Sam Homblé
Op de Grote Markt in Mechelen geven Studio Brussel, MNM en Eén vandaag het officiële startschot van De Warmste Week. Wat mag je verwachten? En hoe kan jij als adverteerder je schouders mee zetten onder de grootste solidariteitsactie van het land?