Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT-najaar
26-10-2022 | Stefanie Van Snick
Het najaar van VRT kondigt zich groot aan! Livebeleving met De Warmste Week, het WK Voetbal, straffe radio- en tv-programma’s én de beste afspeellijsten.
Brand / VRT MAX
24-08-2022 | Lore Lenseclaes
Vanaf maandag 29 augustus wordt VRT NU VRT MAX: dé bestemming voor alle video- en audiocontent van VRT, aangevuld met eigen, exclusieve content specifiek gericht op een jonger publiek.
Brand / MNM Summertime
19-07-2022 | Julie Desmet
Deze zomer wordt genieten geblazen! De hele zomer lang is de MNM-studio aanwezig op de dijk in Blankenberge en iedereen is welkom.
Brand / VRT
12-07-2022 | Jordan Bowring
Met de nieuwe merkenarchitectuur gaat de VRT voluit voor gebruiksgemak en zet het de deur wijd open voor nieuwe en digitale mediagebruikers. Elisabeth Roelandt, Marketingmanager VRT, licht toe.
11-07-2022 | Lore Lenseclaes
VRT NU wordt VRT MAX: 1 platform voor alle video en audio van VRT. Hiermee zet VRT maximaal in op de digitale mediagebruiker wat ook belangrijk nieuws is voor adverteerders en mediaspecialisten.
Brand / Jouw VRT
11-07-2022 | Silke Deliens
Dankzij de concrete insights van het onderzoek 'Jouw VRT' kan de VRT verder bouwen aan een kwalitatief en betrouwbaar mediahuis dat beantwoordt aan de eisen en behoeften van de Vlaming: 6 concrete actiepunten.
Brand / StuBru At Work
23-06-2021 | Lissa De Peuter
Na het grote succes van StuBru At Work van vorig seizoen, komt de spannendste radioquiz van het land weer terug. Een unieke kans als adverteerder om jouw merk te linken aan de sterke VRT-community van Studio Brussel.
Brand / Creative partnerships
25-05-2020 | Sam Homblé
Communicatie-experten hebben in deze COVID-19-crisis één advies voor adverteerders: blijf communiceren en adverteren. Geen eenvoudige opdracht. Deze 5 cases kunnen je alvast inspireren.
25-05-2020 | Hilde Leemans
Creative partnerships met een radio- of tv-programma vormen voor adverteerders vaak de kers op de taart in een communicatieplan. Dat betekent een extra horde om te nemen, zeker in crisistijden. Maar is dat wel zo? Twee redenen die aantonen dat onze VRT-zenders zijn aangepast aan het nieuwe normaal.
Brand / Live audio
02-12-2019 | Lissa De Peuter
Op 18 december gaat De Warmste Week van start. Naar goede gewoonte maakt StuBru 24/7 live radio, dit jaar in Kortrijk. Dit zijn de presentatoren en concerten.